اخبار اقتصاد ایران

وجود مافیای هفت سر واسطه‌ها نشان از بی‌برنامگی آقایان مسئول دارد

صفری در سخنرانی خود در حین دستور: مافیای واردات برنج چه کسانی هستند؟

عضو کمیسیون امور ملی و شوراهای مجلس با بیان اینکه مافیای هفت سر دلال ها، ارزان فروشی به کشاورز و گران فروشی برای مصرف کننده را نشان از بی برنامگی مردان مسئول دانست و تاکید کرد: مافیای ثروت و ثروت قدرت از مقامات اجرایی قدرتمندتر است.

ایران تحلیل به نقل از ایلنا، محمد صفری در نشست علنی صبح امروز (دوشنبه ۳ اردیبهشت شورای اسلامی در میانه دستور خود گفت: امروز مهم ترین و چالش برانگیزترین مسئله سیاسی و انسانی جهان، مسئله غزه است، غزه ای که صبر و استقامتش، غزه ای که اجساد فرزندانش و گرسنگی زن و مرد. با غیرت خود غزه ای که ظلم و ایمان به خدا و امانت او جهان را آب کرد و شرمنده جهان مغرور و مستکبر و وحشی بشریت شد. آنهایی که سکوت کردند، آنهایی که همسایه بودند و آنهایی که راه را بستند، ظلم کردند.

نماینده مردم رودسر و املش در شورای اسلامی ادامه داد: خدا را شکر نعمت ولایت هستیم، خدا را شاکریم که زیر نظر حق و عدالت انقلاب اسلامی هستیم. قول صادقانه فقط وعده نبود، صدق بود که فواید بسیاری داشت، از جمله امید مستضعفان دنیا و یاس مستکبران دنیا.

وی تصریح کرد: از مقام معظم رهبری و همه نیروهای مسلح که توانستند عظمت، هیبت و شکوه نظامی ایران را در معرض دید دشمنان قرار دهند تشکر می کنم.

صفری خاطرنشان کرد: موفقیت در امور نظامی می تواند این نوید را به سایر دستگاه های اجرایی بدهد تا برای تقویت مسائل اقتصادی و فرهنگی کشور تلاش بیشتری کنند و از این فرصت برای رونق اقتصادی حداکثر استفاده را ببرند.

وی افزود: موضوع دوم انتخابات شورای اسلامی بود. از حضور مردم عزیز و مسئولان مربوطه برای برگزاری انتخابات تشکر و قدردانی می کنم، اما انتقادات اساسی وجود دارد که نمی توان از آن چشم پوشی کرد اما با توجه به شرایط کنونی کشور فقط می توانم بگویم متاسفم.

نماینده مجمع نمایندگان استان گیلان در شورای اسلامی در ادامه برای منتخبان مردم رودسر و املش در مجلس دوازدهم آرزوی موفقیت کرد.

وی افزود: رودسر و املش دو شهرستانی هستند که به دلیل عدم توجه مناسب در سال های گذشته با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند. اگرچه در چهار سال گذشته پروژه های عمرانی زیادی انجام شده است، اما رسیدن به وضعیت مطلوب نیازمند تلاش و کوشش فراوان است و مهم ترین آنها مسائل عمرانی، کشاورزی و گردشگری منطقه ماست، مسائلی که ارتباط مستقیمی با معیشت و معیشت دارد. اقتصاد

این نماینده مردم در مجلس یازدهم یادآور شد: کم توجهی مسئولان مربوطه زندگی را برای مردم بسیار سخت کرده است. از دولتمردان و مسئولان ذیربط انتظار دارم مسائل کشاورزی گیلان مانند چای، برنج، مرکبات و کیوی را با وجود اینکه هرگز به یاد نداشتند فراموش نکنند، زیرا اگر درک می کردند این همه رنج و درد برایشان پیش نمی آمد. مردم.

وی افزود: چرخه کشاورزی از تولید تا توزیع و مصرف مسیر خود را طی می کند و بسیاری از آقایان خود را موظف به حمایت از کشاورز حتی همان وظایف قانونی نمی دانند چه برسد به اینکه بخواهند جهادی عمل کنند.

صفری ملک میان گفت: کمبود عرضه به دلیل کودها و سموم کشاورزی و گرانی آنها، مافیای هفت سر دلالان، ارزان فروشی کشاورز و گرانی مصرف کننده نشان از بی برنامگی مردان مسئول دارد.

وی افزود: برگزاری ده ها جلسه برای برنج و چای نتوانست مشکل را حل کند، چرا؟ چون مافیای ثروت و قدرت از مسئولان اجرایی قدرتمندتر هستند، مافیای واردات برنج چه کسانی هستند؟ مافیای چای و چای دباش چه کسانی هستند؟ مافیای چای صلواتی چه کسانی هستند؟ و از همه مهمتر پاسخ این سوالات چه کسانی هستند؟ تنها امید ما به نهادهای امنیتی، اطلاعاتی و قضایی است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم گفت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری مهمترین مسئله کشور مسائل اقتصادی و معیشتی است اما در کنار آن چند جمله می گویم.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع حجاب و دغدغه مردم متدین، باید از نیروی انتظامی و زحمات آن عزیزان تشکر کنم، اما باید مواظب باشیم که طرح را رها نکنیم و آقایان مسئول پاسخگوی این سوال باشند. نهادهای مرتبط کجا هستند، چرا پاسخگو نیستند؟ موسسات مرتبط فرهنگی هیچ برنامه ای ندارند و بی تفاوت هستند. نباید از این نکته غافل شد که متولیان فرهنگی در مقابل این ناهنجاری کارنامه داشتند.

یکی از اعضای کمیسیون امور داخلی و شوراهای شورای اسلامی تاکید کرد: اگر بگوییم در جنگ اقتصادی هستیم به مراتب بیشتر در جنگ فرهنگی و معرفتی هستیم. بحث حجاب یک موضوع فرهنگی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا