اخبار بورس

“وخاور” در راستای صعود درآمدها قدم بر می‌دارد

بانک خاورمیانه تراز مثبت ۴۲ درصدی را ثبت کرد.

بیشترین درآمدی که بانک خاورمیانه از محل تسهیلات اعطایی تیرماه امسال دریافت کرده، مربوط به معاملات خرید بدهی و وام بوده است.

«اخبار بورسا»:

در گزارش فعالیت ماهانه بانک خاورمیانه در تیر ۱۴۰۳، بانک به تسهیلات اعطایی اشاره کرده است. این مبلغ شناسایی شده از ابتدای سال مالی تا پایان سال جاری معادل یک هزار و ۲۰۸ میلیارد تومان موسوم به «واخور» بوده است.

بانک خاورمیانه در آخرین فعالیت ماهانه ثبت شده در تیرماه میزان سود پرداختی سرمایه گذاری ها را ۸۴۹ میلیارد تومان اعلام کرد.

تسهیلات مجموعه به جا مانده از بانک خاورمیانه در پایان تیرماه نزدیک به ۲۳ هزار و ۷۲۰ میلیارد تومان بوده است. همچنین «واخور» به سهامداران اعلام کرد که سرمایه ثبتی این بانک از ابتدای سال مالی ۵۰۰۰ میلیارد تومان است.

میزان درآمد حاصل از تسهیلات ارائه شده توسط «واخور».

میزان درآمد ماهانه باقی مانده از بانک خاورمیانه در تیرماه ۱۴۰۳ نسبت به ماه قبل با رشد ۳ درصدی همراه بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۰۲ میلیارد تومان افزایش داشته که درآمد ۷۰۲ میلیارد و ۷۲ را به همراه داشته است. ٪.

میزان درآمد ثبت شده بانک خاورمیانه در چهار ماهه از ابتدای سال مالی از محل تسهیلات نسبت به سال قبل ۶۳ درصد (هزار و ۷۳۹ میلیارد تومان) افزایش یافته است و همچنین شایان ذکر است. که «واخور» در تیرماه به ترازنامه رسید. مثبت ۴۲ درصد (معادل ۳۵۸ میلیارد تومان سود عملیاتی) حاصل شد.

بیشترین درآمدی که بانک خاورمیانه از بخش تسهیلات اعطایی در ژوئیه امسال به دست آورد، مربوط به مرابحه و خرید بدهی بود. میزان درآمدی که «واخور» از این دو بخش دریافت کرده است، هر کدام ۸۹۲ میلیارد تومان (مرابحه) ۱۷۶ یک میلیارد تومان (پول خرید) بوده است.

بانک خاورمیانه درآمد محقق شده خود را در تیرماه ۱۵۸۸ میلیارد تومان اعلام کرد. پس از تسهیلات اعطایی که بیشترین درآمد را به همراه داشت، درآمد کارمزد با ۱۹۷ میلیارد تومان بیشترین درآمد تحقق یافته عملیاتی بود.

پایان مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا