ورزشی

ورزشگاه آزادی آمادگی برگزاری هیچ مسابقه‌ای را ندارد

مهدی نصیبی درباره آخرین وضعیت بازسازی ضلع غربی ورزشگاه آزادی و اینکه آیا امکان برگزاری مسابقات در آزادی وجود دارد یا خیر؟ وی تصریح کرد: با وجود اینکه کارگران به صورت فشرده و شبانه روزی در آزادی مشغول به کار هستند تا روند بازسازی که از منطقه ۵ تا ۳۱ است با سرعت بیشتری انجام شود، اما با این وجود بعید می دانم که امکان پذیر باشد. برای برگزاری مسابقات هفته های ابتدایی لیگ برتر در آزادی. داشتن

وی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می کنید آزادی تا پایان نیم فصل لیگ برتر آماده شود، گفت: تلاش می کنیم تا نیم فصل لیگ برتر آماده شویم اما فعلا این آمادگی را ندارد. شرایط برگزاری مسابقه البته تلاش بر این بود که آزادی برای بازی ایران و قرقیزستان آماده شود، اما متأسفانه به دلیل اینکه زیرساخت ها به دلیل شرایط بازسازی آزادی فراهم نبود، این جلسه نیز در یکی از استان ها برگزار شد. کشور تا روند بازسازی آسیب نبیند.

مدیر ورزشگاه آزادی تصریح کرد: هر چند شبانه روز تلاش می کنیم تا هر چه زودتر آزادی را برای اهالی فوتبال آماده کنیم، اما کار سنگین است و بازسازی نیاز به زمان بیشتری دارد.

در پایان وی در پاسخ به این سوال که به نظر شما روند بازسازی ضلع غربی آزادی چقدر طول می کشد؟ وی خاطرنشان کرد: مشخص نیست و زمان می برد. تلاش می کنیم هر چه زودتر آزادی را برای فوتبال دوستانمان آماده کنیم و از آن بهره برداری کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا