ورزشی

ورزشگاه تختی به صورت رسمی میزبان لیگ برتر فوتبال شد

علی جوادی اظهار داشت: در جلسه ای که امروز با حضور مدیر و نماینده دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و سازمان لیگ داشتیم. ، مقرر شد پس از برآورد هزینه ها، این دو باشگاه به تعهدات خود عمل کنند. اقدام کنید و بقیه کارهای بازسازی ورزشگاه تختی را در اسرع وقت انجام دهید.

وی گفت: در حال حاضر برای فصل جدید لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه تختی، هزینه دروازه های ورودی، تجهیز رختکن، نورپردازی و … باقی مانده است و این دو باشگاه در جلسه امروز متعهد شدند تا هزینه های مربوطه را تامین کنند. این قطعات هر زمان که این دو باشگاه هزینه ها را پرداخت کنند، ورزشگاه تختی ظرف یک ماه از زمان واریز وجه آماده مسابقات لیگ برتر خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در پاسخ به این سوال که تختی تا کی میزبان لیگ برتر فوتبال خواهد بود؟ وی بیان کرد: تا زمان آماده شدن ورزشگاه آزادی تمامی مسابقات لیگ برتر که در تهران برگزار می شود به جز داربی در تختی برگزار می شود.

جوادی همچنین در پاسخ به این سوال که تا امروز چقدر برای بازسازی ورزشگاه تختی هزینه شده است؟ وی خاطرنشان کرد: تاکنون ۷۰ میلیارد تومان هزینه شده است و برای بازسازی سایر قسمت ها به ۳۰ میلیارد اعتبار دیگر نیاز داریم که باشگاه های استقلال و پرسپولیس قول پرداخت این هزینه را دادند.

وی در پایان گفت: در این جلسه همچنین مقرر شد اولین سیستم VAR در تختی بررسی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا