ورزشی سایر رسانهها عکس فیلم و صوت بازار تلویزیون بازرگانی English العربیه سرخط خبرها انحراف خصوصیسازی صنعت خودرو با قیمتگذاری دستوری/ رکورد تولید ماهانه ایرانخودرو شکست
ایران خمرو نمونه ای موفق از خصوصی سازی در کشور است. تولید تولید از طریق مدیریت مناسب ، اشتغال و بهبود فرایندها و کاهش ضرر از جمله مواردی است که توسط افکار و قدرت بخش خصوصی حاصل شده است. با این حال ، این موفقیت با چالشی به نام قیمت گذاری گرامری روبرو است!
این امر بین صدای مطبوعات برگ ، بدن سازی ، مونتاژ و مکالمات صمیمی با بخش های مختلف شرکت ایران Khodro فرصتی مناسب برای در نظر گرفتن نوآوری و همچنین فناوری در تولید خودرو و قطعات آن به عنوان یک روبات و همچنین تلاش و دانش متخصص نیروهای جوان و با تجربه قرار گرفت.
عبور از روبات های کلیه رباتیک های کارخانه Khodro ایرانی نشان داد که این چهار خط برنامه ریزی شده به منظور شکستن سوابق تولید و اشتغال در خانه خصوصی فعال هستند. در ماه سپتامبر ، یک رکورد تولید ماهانه در این شرکت در پنج سال گذشته قطع شده است و برای اولین بار در ۵ سال گذشته تعداد اتومبیل ها و وانت از ۶۰۰۰ واحد عبور کرده است.
عزم جدی ایران خمرو برای پرش در تولید
تولید خودرو که در ماه سپتامبر از ۶۰۰۰ ساله قدیمی عبور می کند ، نقطه عطفی برای بزرگترین تولید کننده اتومبیل خصوصی در بخش ایران است ، که نشانگر تعیین جدی این مجموعه است.
این افزایش تولید در ماه های اخیر در معرض صنعت کشور قرار گرفته است ، از جمله اختلالات انرژی ، محدودیت نقدینگی ، تحریم ها ، چالش های اقتصادی و سیاسی و اسنپبک.
این موفقیت به دلیل استراتژی های عملیاتی و استفاده از ظرفیت های داخلی ، مدیریت مناسب منابع ، بهینه سازی فرآیندها و تلاش های زیاد بخش منابع انسانی در کلیه محافل زنجیره تولید ، از کارمندان خطوط شرکت گرفته تا تأمین کنندگان مؤلفه ها است.
مدیریت بخش خصوصی این گروه صنعتی قادر به غلبه بر مشکلات بود ، اما همچنین باعث افزایش تولید و ارزش می شود که در کل زنجیره خودروهای کشور اضافه شد.
این عملکرد ثابت می کند که با وجود همه محدودیت ها ، ظرفیت و پتانسیل رشد بالایی در صنعت خودروسازی کشور وجود دارد. به منظور ادامه و تسریع این روند مثبت ، اصلاحات ساختاری برخی از دستورالعمل های کلان اقتصادی ، به ویژه بررسی مکانیسم قیمت گرامری ، که همیشه به عنوان یکی از اصلی ترین موانع سرمایه گذاری و توسعه در این صنعت شناخته می شد ، ضروری است و می تواند در راه پیشرفت پایدار توسعه و تولید کشور در تولید کننده منطقه در کشور در کشور باشد.
از خطوط تولید ربات از طریق گروه ساختمان اتومبیل با دست متخصصان
وقتی وارد اجزای خودرو می شویم ، روبات هایی را می بینیم که قسمت های آن را از درب ماشین به پشت بام و پژو می سازند. امروزه استفاده از روبات ها در صنعت خودرو به سطح بسیار پیشرفته تری نسبت به گذشته رسیده است. این روبات ها نقش مهمی در تولید ، مونتاژ و افزایش کنترل کیفیت دارند. تولید کنندگان خودرو در سراسر جهان برای رعایت استانداردهای بالای صحت و کارآیی به فناوری ربات تکیه می کنند و به لطف مدیریت خصوصی مناسب ، ایران خمرو پشت نوآوری و فناوری جهان نیست.
ما وارد سالن بدن می شویم که در آن نوآوری ربات با تجربه و صحت متخصصان همراه است. سالن بدن سازی طی دو سال در سال دوم در منطقه ۲،۰۰۰ متر مربع به بهره برداری رسید و طراحی ، ساخت و تکمیل پنج سال طول کشید. حجم ساخت و سازهای فولادی مورد استفاده در این سالن ، که به بیش از ۲ متر می رسد ، بیش از ۵۰۰۰ تن است. سقف این سالن به گونه ای طراحی شده است که روبات های متصل به پایین طبقه دوم هیچ ارتعاش و خطا ندارند و ضریب خطا بسیار اندک است.
فرآیند مونتاژ در سازنده خودرو
پس از عبور از استخرهای بزرگ ، وارد سالن مونتاژ شدیم. در سالن مونتاژ ، اجزای مختلف ماشین برای اولین بار جمع می شوند. اجزای داخلی از داخل خارج از محفظه از نظر صدا ، گرما ، آب و غیره جدا می شوند. تعدادی از اجزای عایق قرار است از نفوذ گرما و گرما جلوگیری کنند و برخی نیز برای جلوگیری از نفوذ آب هستند. کسانی که قرار است از نفوذ صدا و گرما جلوگیری کنند ، ابتدا نصب می شوند زیرا باید مستقیماً با بدن در تماس باشند. به عنوان مثال ، عایق صوتی و گرما در پشت داشبورد اول نصب شده است ، و سپس انزوای خاک و سپس عایق سقف انجام می شود که همه آنها در اتاق است. به عنوان مثال در محفظه موتور ، تزئینات کاربردی نیز به عایق نیاز دارند. تزئینات داخلی همچنین شامل یک سیم از سیم است. به عنوان مثال ، سیم هایی که از محفظه موتور که در آن باتری وجود دارد ، و چراغ های روشنایی ، سپس عایق شیشه ای یا سایر قطعات خودرو به دست می آیند. اما آخرین قطعه ای که به ماشین متصل می شود درب ماشین است.
۲ اتومبیل هر ساعت در ساعت در ایران ساخته می شود
با عرضه گروه صنعتی ایران Khodro ، ۵ اتومبیل در این مجموعه هر ساعت تولید می شود. بنابراین تولید روزانه شرکت بین ۲ تا ۴ واحد متفاوت است.
خطوط تولیدی ایران Khodro در ۴ استان تهران ، خراسان ، اوستارباجان ، مازندران ، فارس و کرمانشاه واقع شده است.
کارخانه ماشین به لطف خصوصی سازی آن زندگی می کند!
خصوصی سازی مدیریت خودرو در ایران به یک واقعیت ناقص و گاه تبدیل شده است. خصوصی سازی مدیریت Khodro ایرانی زمانی به وجود آمد که وزارت نشانه گرایی همچنان وارد دستورالعمل های این شرکت شد. تجربه انتقال ایران به طور خودکار نشان می دهد که مالکیت خریدار و مدیریت مستقل در صورت همراه بودن با شفافیت به نتایج ملموس می رسد.
با این حال ، آنچه بزرگترین ضربه برای خصوصی سازی سیستم خودرو بوده است ، قیمت گذاری دستوری است. سالهاست که اقتصاد ایران با یک مشکل اساسی که به عنوان یک قیمت گرامری شناخته می شود ، می جنگد و علاوه بر بستن دست و پا تولید کنندگان ، منجر به اختلال در تعادل بازار و سودآوری شده است. در حالی که نرخ بهره گرامری با قیمت خودرو و دلار موجود در بازار آزاد تعیین می شود و مرکز مبادله بیش از ۴۰۰۰ تومن است ، صنعت خودرو نمی تواند بتواند به آن دسترسی پیدا کند و پیشرفت کند. در حالی که خصوصی سازی صنعت خودرو قول داده است که این خودرو از یک مدل سرمایه به مصرف کننده تبدیل شود و نسبت سود از روز به روز کاهش می یابد ، ادامه قیمت های گرامری و مشارکت مستقیم دولت در صنعت خودرو ، امید امید به قلب را خاموش می کند.
منبع: ایلنا