ارزهای دیجیتال

ورود سرمایه‌گذاران بزرگ به بازار اتریوم

به گزارش ایران تحلیل، اتریوم (ETH) اخیراً شاهد جذب سرمایه گذاران زیادی بوده است. این موضوع باعث افزایش قیمت این ارز دیجیتال شده و بحث هایی را در مورد پتانسیل رشد بلندمدت آن به راه انداخته است.

آخرین اقدامات نهنگ های اتریوم

اخیراً فعالیت تعداد قابل توجهی از نهنگ های بزرگ در بازار اتریوم مشاهده شده است که نشان دهنده علاقه شدید سرمایه گذاران نهادی به این ارز دیجیتال است. بر اساس گزارش Lookonchain، یک نهنگ بزرگ اتریوم اخیراً با خرید مقدار زیادی اتر در جفت ارز ETH/BTC وارد موقعیت خرید شده است. این سرمایه گذار تقریباً ۱۱۹.۷۵ میلیون دلار ۲۳۰۱ (WBTC) را از AAVE وام گرفت و آن را به ۴۱۹۴۷ اتر تبدیل کرد.

علاوه بر این، همان نهنگ در سه روز گذشته ۳۵ میلیون دلار برای خرید ۱۰۹۵۲ اتر به قیمت ۳۱۹۶ دلار هزینه کرد. سرمایه‌گذاری‌های بزرگ از سوی بازیگران نهادی می‌تواند اعتماد به بازار اتریوم را افزایش دهد و سرمایه‌گذاران دیگر را به پیوستن به بازار تشویق کند.

ورود سرمایه گذاران خصوصی

نهنگ ها تنها کسانی نیستند که خرید می کنند. سرمایه گذاران خصوصی نیز علاقه فزاینده ای به اتریوم نشان می دهند. داده های Santiment نشان می دهد که آدرس هایی با مقادیر بین ۰.۰۰۱ و ۱ Ether مقادیر زیادی از ارز دیجیتال را جمع آوری کرده اند. این علاقه دوگانه از سوی سرمایه گذاران نهادی و خرد نشان دهنده احساسات مثبت در بیشتر بازار ارزهای دیجیتال نسبت به اتریوم است.

افزایش قیمت ارزهای دیجیتال

افزایش علاقه سرمایه گذاران باعث شده است که قیمت اتریوم از پایین ترین سطح قبلی خود افزایش یابد، به طوری که ETH در زمان نگارش مقاله ۲۹۸۸ دلار معامله می شود. این سطح قیمت نشان دهنده افزایش ۶.۰۸ درصدی اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته است.

انحلال موقعیت های فروش کوتاه

علاوه بر افزایش قیمت، تعداد زیادی از موقعیت های فروش در اتریوم به مبلغ ۳۳.۰۲ میلیون دلار نقد شد. این سطح نقدینگی در اتریوم به سرعت بازیابی اتریوم کمک کرده است.

از سوی دیگر، افزایش اخیر قیمت اتریوم، همراه با فعالیت قابل توجه سرمایه گذاران بزرگ و کوچک، توجه زیادی را به پتانسیل بهبود بلندمدت و نوسانات کوتاه مدت در اتریوم جلب کرده است. در حالی که افزایش قیمت ها و علاقه سرمایه گذاران سیگنال های مثبتی را برای چشم انداز اتریوم ارائه می دهد، بازار همچنان پویا و غیرقابل پیش بینی است.

اخبار ارزهای دیجیتال را در صفحه ارزهای دیجیتال ایران تحلیل بخوانید.

سلب مسئولیت: برای همه روشن است که ورود به معاملات در هر نوع بازاری الزامی است دانش و تجربه کافی است. این گزارش ایران تحلیل صرفاً در راستای تحلیل داده ها و اخبار مرتبط می باشد و این مجموعه هیچ گونه پیشنهادی برای هر نوع تراکنش به خوانندگان عزیز ارائه نمی دهد.









دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا