ترندهای روز

ورود پلیس راهور به کشف حجاب‌ در خودرو

پایگاه خبری تحلیلی منتخب (ofoghmihan.ir):

سردار سید تیمور حسینی; رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه جرایم رانندگی از سوم تیرماه سال جاری تاکنون حدود ۱۹ درصد کاهش داشته است، اظهار کرد: البته از ابتدای سال تاکنون ۷ درصد کاهش تلفات جاده ای در تصادفات نیز داشته ایم.

سردار حسینی گفت: «ترس» مهم ترین دلیل فرار مردم از صحنه تصادف است. اما باید بگویم پلیس موارد زیادی داشته که فرد از صحنه تصادف متواری شده اما پلیس او را شناسایی و به مراجع قضایی معرفی کرده است.

وی با اشاره به موضوع کمین پلیس در جاده ها، تصریح کرد: اساس ما در پلیس راه این است که مأموران اصلاً «کمین» نکنند که افسر ما در کنار جاده یا جاده با ماشین بزرگراه و یک سه پایه دوربین دیگر کمین نیست.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ادامه داد: هدف پلیس جریمه نیست، هدف پیشگیری از وقوع جرم است، بنابراین پلیس باید با در نظر گرفتن همه بایدها و نبایدها از بروز رفتارهای پرخطر جلوگیری کند.

سردار حسینی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا پلیس راهور در زمینه کشف حجاب وظیفه ای دارد، گفت: مقوله طرح عفاف و حجاب به تمامی یگان های تخصصی و پلیس ابلاغ شده است و پلیس راهور نیز در این زمینه مسئولیت دارد. .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا