اخبار اقتصاد ایران

وزارت جهاد کشاورزی تاجر خوبی نیست

رئیس سازمان برنامه ضمن انتقاد از سکوت لایحه احیای وزارت بازرگانی در مجلس، گفت: وزارت جهاد کشاورزی پشتوانه خوبی برای کسب و کار نیست و باید وزارت بازرگانی احیا شود. به گزارش خبرگزاری مهر داود منظور در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان مازندران اظهار داشت: مهمترین مشکل تولیدکنندگان بازاریابی و فروش محصولات است. […]

رئیس سازمان برنامه ضمن انتقاد از سکوت لایحه احیای وزارت بازرگانی در مجلس، گفت: وزارت جهاد کشاورزی پشتوانه خوبی برای کسب و کار نیست و باید وزارت بازرگانی احیا شود.
به گزارش خبرگزاری مهرداود منظور در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان مازندران اظهار داشت: مهمترین مشکل تولیدکنندگان بازاریابی و فروش محصولات است و ابعاد این موضوع به حدی است که سرمایه گذاری ها را تحت الشعاع قرار می دهد. .
وی همچنین از مشکل و تقاضای تولیدکنندگان در سرمایه در گردش خبر داد و از استاندار مازندران خواست فهرست و میزان درخواست واحدهای نیازمند سرمایه در گردش را به سازمان برنامه و بودجه اعلام کند.
رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به موضوع واردات غیرقانونی برخی کالاها گفت: همواره تاکید داشته ایم که واردات در مواقع نیاز انجام شود و در مورد بازار برنج نیز بازار مطمئنی برای این امر فراهم شود. تولید – محصول.
منظور در ادامه تصریح کرد: وزارت بازرگانی مهمترین نیاز کشور است و بحث تجارت داخلی به آن نیاز دارد و نمی توانیم آن را در جهاد کشاورزی و صنعت ادغام کنیم. این اشتباهی است که رخ داده و نشان می دهد که ما مشکل ساختاری داریم.
وی تصریح کرد: وزارت جهاد کشاورزی باید متولی حمایت از تولید کشاورز، حمایت و ترویج کشاورزی نوین و دانش بنیان در کشور باشد و تجربه چند سال گذشته نشان داده است که وزارت جهاد کشاورزی نیست. یک تاجر خوب و حامی کسب و کار
گزارش کردن مهر; بر اساس اعلام اتاق بازرگانی ایران، رئیس سازمان برنامه و بودجه همچنین از مسکوت ماندن لایحه دولت از سوی مجلس در خصوص تشکیل وزارت بازرگانی انتقاد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا