اخبار اقتصاد ایران

وزارت راه: زمین اهدایی به آرین سلیمی معارض ندارد | پیشنهاد تعویض زمین را به آقای سلیمی دادیم

این مقام وزارت راه با بیان اینکه با هماهنگی وزیر راه و شهرسازی یک قطعه زمین در قالب قانون جوانان جمعیت به آرین سلیمی واگذار شده است، گفت: این زمین هیچ ایرادی ندارد.

افق میهن به نقل از تسنیم، رامین الماسی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با بیان اینکه در رابطه با زمین واگذار شده به آرین سلیمی قهرمان المپیکی تکواندو، قانونی برای اهدای زمین به قهرمان ورزشی وجود دارد. . وجود ندارد و تاکنون چنین اقدامی صورت نگرفته است، اما با توجه به اقدام شایسته و ارزنده این جوان ورزشکار و با دستور استاندار مقرر شد یک قطعه زمین برای آرین سلیمی در جمعیت رزرو شود. سایت جوانان که به خانواده های سه فرزند داده می شود. با مقام عالی وزارت نیز هماهنگی هایی صورت گرفت.

وی ادامه داد: بلافاصله برای انجام کارهای قانونی اقدام شد و زمین هم اکنون به آنها واگذار شده و هیچ اعتراضی وجود ندارد.

وی یادآور شد: با آرین سلیمی تماس گرفتیم و او به ما گفت چند نفر مدعی مالکیت این زمین هستند. از او خواستیم که آنها را به ما معرفی کند، اما او گفت این را از شخصی شنیده است. حتی به آقای سلیمی گفتیم که اگر بخواهند این زمین را جابه جا می کنیم.

الماسی افزود: این ورزشکار مایه افتخار ماست اما از مجری برنامه گلایه داریم چرا که با شنیدن این حرف ها می توانستند با ما تماس بگیرند و موضوع را پیگیری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا