محیط زیست

وزش باد شدید و رگبار پراکنده اصفهان را در می‌نوردد/ هوا خنک‌تر می‌شود

مینا معتمدی در گفت وگو با خبرنگار افق میهن، درباره پیش بینی هوای استان اصفهان اظهار کرد: بر اساس آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، آسمان استان تا بعدازظهر امروز صاف تا کمی ابری و وزش باد پیش بینی می شود.

وی افزود: بر این اساس از بعدازظهر در مناطق غربی استان افزایش ابر و احتمال رگبار پراکنده در ارتفاعات و در مناطق شرقی سرعت وزش باد طی امروز و فردا افزایش می یابد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان ادامه داد: چنین شرایطی در برخی ساعات در مناطق غربی و شرقی استان از جمله مناطق مرکزی باعث خیزش گرد و غبار و کاهش کیفیت هوا می شود.

وی با بیان اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان اصفهان یک تا دو درجه کاهش می یابد، بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرمترین ساعات امروز به ۳۸ درجه سانتیگراد و کمینه دما به ۱۴ درجه خواهد رسید. فردا صبح.

معتمدی با توجه به اینکه دمای هوای امروز در دو شهر اصفهان بالاتر از ۴۰ درجه سانتیگراد ثبت شد، افزود: دمای هوا در ۳۱ شهر استان زیر ۴۰ درجه است.

وی خاطرنشان کرد: بادرود با بیشینه دمای ۴۱ درجه سانتیگراد و بویین میاندشت با حداقل دمای ۷ درجه سانتیگراد گرم ترین و خنک ترین مناطق استان به ثبت رسیدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا