اخبار اقتصاد ایران

وزیر صمت باز هم وعده داد؛ مردم برای خرید خودرو عجله نکنند!

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: خودروی انبار شده در انبار نداریم و در واقع آنچه هست خودروهای ناقصی است که در حال تکمیل آن هستیم.

ایران تحلیل به نقل از تسنیم، عباس علی آبادی در سفر به بروجرد در حاشیه دیدار با فعالان اقتصادی این شهرستان میزان تولید خودرو در تیرماه را نزدیک به ۶ هزار عنوان کرد. واحد در روز و واردات همچنان ادامه دارد. : قبل از پرداختن به مشکلاتی که به طور طبیعی در همه جا وجود دارد، باید از مزایا و ظرفیت ها نیز گفت; آنچه امروز اینجا دیدیم شور بود و خوشحالیم که مردمی مهربان و زحمتکش در استان لرستان و شهرستان بروجرد زندگی می کنند.

وزیر صامت تصریح کرد: در جلسات و بازدیدهای امروز سعی کردیم مشکلات صنعت شهرستان را محاسبه و برای آنها راهکار ارائه دهیم و به نظر می رسد در این امر موفق بوده ایم در حالی که مشکلات زیاد نبود. چند پروژه جدید راه اندازی و مورد بحث و بررسی قرار گرفت و امیدوارم برخی از مسائل جدی استان از جمله بحث انرژی با مشارکت صنعتگران حل شود.

وی گفت: به خانواده ها و مردم توصیه می کنم عجله نکنند و مطمئن باشند که به شرایط پایدارتری دست خواهیم یافت و می توانند در شرایط بهتری خودروهای خود را خریداری کنند. اکنون در حوزه خودروهای برقی واردات شتاب می گیرد زیرا با این کار هم مشکلات مردم حل می شود و هم مشکلات کشور در زمینه آلودگی هوا و محیط زیست حل می شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در زمینه توسعه زیرساخت ها کارهای بسیار خوبی انجام شده و هم اکنون سه هزار شارژر خودروی برقی ساخته شده و این روند همچنان ادامه دارد.

علی آبادی تصریح کرد: خودروی انبار شده در انبار نداریم و در واقع آنچه هست خودروهای ناقصی است که در حال تکمیل آن هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا