ترندهای روز

وسوسه شیطانی؛ انگیزه مرد جنایتکار برای قتل دختر ۱۳ ساله

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

چند روز پیش خانواده یک دختر نوجوان به کلانتری رفتند و از ناپدید شدن دخترشان خبر دادند. پدر این دختر گفت: دخترم شیدا ۱۳ ساله بود که چند روز پیش برای رفتن به کلاس از خانه خارج شد و دیگر برنگشت. همه جا را دنبال شیدا گشته ایم اما اثری از او پیدا نکرده ایم.

با این شکایت، تحقیقات ماموران اداره چهارم پلیس آگاهی تهران زیر نظر دادیار شعبه اول بازپرسی دادسرای جنایی تهران آغاز شد. چند روز بعد مشخص شد که پولی توسط مردی ۴۰ ساله به حساب شیدا واریز شده است. این مرد دستگیر شد اما مدعی شد شیدا را نمی شناسد و به اشتباه پول را به حساب وی واریز کرده است. با این حال ماموران مطمئن بودند که او دروغ می گوید. به همین دلیل تحقیقات از او ادامه یافت تا اینکه اعتراف کرد شیدا را کشته است. گفت: یک شب پیش خانواده بودم که به طور اتفاقی شیدا را دیدم. ۴ زن در حال کتک زدن او بودند که من به سمت آنها رفتم و شیدا را از دست آنها نجات دادم. او گفت که از خانه فرار کرده و می‌خواهد پیش پسر مورد علاقه‌اش در رستوران برود، اما او سر کار نبود و او را پیدا نکرد. متهم گفت: آن شب شیدا را به خانه بردم اما خانواده ام اعتراض کردند. به من گفتند دختر نوجوان را به پلیس تحویل بده تا پیش خانواده اش برگردد. بعد از چند ساعت دختر نوجوان از خانه ما فرار کرد و به خیابان رفت. دنبالش رفتم و چون از دستش ناراحت بودم پولی به حسابش واریز کردم. سپس او را سوار موتورم کردم تا به خانواده اش برسانم. در راه اما وسوسه های شیطانی به سراغم آمد. مسیر را عوض کردم و به بیابان های رودهن رفتم. شیدا اعتراض کرد که چرا به سمت رودان حرکت کردم. وقتی او فحاشی کرد ما با هم گلاویز شدیم. با چوبی که روی موتور سیکلت بود به او زدم و از حال رفت. سپس جسد را در دره ای نزدیک انداختم.

این مرد پس از اعتراف به جنایت با دستور قانونی به بازداشتگاه اداره دهم پلیس آگاهی تهران اعزام و ماموران برای کشف جسد دختر نوجوان به رودهن رفتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا