اخبار اقتصاد ایران

وصول مطالبات از مشترکین یکی از منابع مهم مالی است

در راستای هماهنگی بیشتر و عبور موفقیت آمیز پیک بار زمستانی و همچنین آمادگی برای مقابله با بحران های جوی احتمالی در فصل زمستان، جلسه شورای اداری امور توزیع برق شرق گیلان به میزبانی شهرستان لاهیجان برگزار شد.

افق میهن، در راستای هماهنگی بیشتر و عبور موفق پیک بار زمستانی و همچنین آمادگی در برابر بحران های جوی احتمالی فصل زمستان، جلسه شورای اداری امور توزیع برق شرق گیلان برگزار شد. به میزبانی شهرستان لاهیجان

به گزارش توزیع نیروی برق گیلان، در این جلسه سید محمدعلی میری نرگسی معاون مدیرعامل شرکت های شهرستان های توزیع برق گیلان گفت: آمادگی و برنامه ریزی برای فصل زمستان به منظور ارائه خدمات بهتر و تامین برق پایدار به مشترکین امری ضروری و حیاتی است.

این جلسه با حضور محمدعلی میری نرگسی معاون اجرایی امور شهرستان برگزار شد. جواد بیدی معاون فروش و خدمات مشتریان و جمعی از مدیران ستادی و نمایندگان معاونت خدمات مشتریان، برنامه ریزی و بهره برداری ستاد و امور اجرایی برگزار شد.

در ابتدای این نشست علیرضا نصوری مدیر امور توزیع برق شهرستان لاهیجان گزارشی از اقدامات و برنامه های انجام شده توسط این امور به حاضرین ارائه کرد.

در ادامه تعدادی از مدیران ستادی و مدیران امور اجرایی شرق گیلان به بررسی موضوعات مطرح شده در این جلسه پرداختند.

در ابتدا جواد بیدی معاون فروش و خدمات مشتریان شرکت ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه گفت: برگزاری جلسات هم اندیشی و شورای اداری و استماع نظرات مدیران و کارشناسان امور اجرایی. می تواند کلمات کلیدی را برای حل مشکلات پیش رو برای ما تعیین کند.

وی با اشاره به وظایف تعیین شده از سوی وزارت نیرو و شرکت توانیر گفت: تعامل واحدهای خط و ستاد و ارسال بازخورد از فعالیت های انجام شده توسط امور اجرایی می تواند ما را در رسیدن به اهداف یاری کند.

جواد بیدی با بیان اینکه وصول مطالبات از مشترکان یکی از منابع مهم مالی است، تغییر نقدینگی شرکت را حاصل برنامه ریزی هوشمندانه در مقوله وصول مطالبات و جذب اعتبار دانست و بر پیگیری و تداوم آن تاکید کرد. .

در پایان محمدعلی میری نرگسی معاون اجرایی امور شهرستان ضمن قدردانی از زحمات همکاران بر اهمیت همدلی و همکاری در جهت تحقق اهداف شرکت تاکید کرد.

وی تامین برق پایدار مشترکان و جلب رضایت آنها را مهمترین هدف این شرکت در ارائه خدمات دانست و گفت: برای جلب رضایت مشترکان و رفع مشکلات حوزه برق استان پرداخت هزینه ها اجتناب ناپذیر است. توجه بیشتر به طرح های تاب آوری شبکه با حفظ حرمت مشترکین و همکاران، بر توجه به سلامت اداری تاکید کرد.

معاون اجرایی در امور شهرستان ها با بیان اینکه فرصت ها در دل بحران ها و تهدیدها نهفته است، تصریح کرد: کار با فداکاری و تلاش جهادی از سوی همه رده ها و ستادهای این شرکت رمز رسیدن به قله هاست. موفقیت و مشکلات را می توان با برنامه ریزی صحیح و ساختارمند برطرف کرد. و به موفقیت های بزرگی دست یافت.

لازم به ذکر است این جلسه که با هدف تبادل نظر و ارائه راهکارهای عملی در جهت بهبود عملکرد شرکت و افزایش رضایتمندی مشتریان برگزار شد، جمعی از مدیران و کارکنان شهرستان های لاهیجان، لنگرود، رودسر، سیاهکل، املش حضور داشتند. و امور آستانه اشرفیه و مواردی مانند پیگیری طرح های مقاوم سازی. با توجه به زمستان پیش رو، شبکه پیگیری پروژه های مرتبط با هوشمندسازی و کنترل پذیری، پیگیری و تمرکز بر وصول مطالبات، پیگیری پروژه ها، بررسی موضوعات مرتبط با حوزه بهداشت و ایمنی اداری و بحث و تبادل نظر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا