محیط زیست

وضعیت آب و هوای مرزهای ایران و عراق برای اربعین ۱۴۰۳؛ امروز سه‌شنبه ۶ شهریور

صادق ضیائیان در گفت و گو با خبرنگار افق میهن، با اشاره به وضعیت هوای مرزهای زمینی اربعین، گفت: وضعیت هوای امروز شهر. تمرین کنید پیرانشهر صاف تا نیمه ابری گاهی وزش باد شدید با احتمال خیزش گرد و خاک حداکثر ۳۵ و حداقل ۱۷ درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

وی افزود: شرایط آب و هوایی باشماقوزش باد صاف تا نیمه ابری گاهی شدید با احتمال خیزش گرد و خاک حداکثر ۳۵ و حداقل ۲۳ درجه سانتیگراد.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی تصریح کرد: آسمان مرز خسروی (قصرشیرین) صاف تا قسمتی ابری و وزش باد با حداکثر ۴۷ و حداقل ۳۱ درجه سانتیگراد خواهد بود.

ضیائیان ادامه داد: آسمانی صاف تا نیمه ابری گاهی وزش باد شدید با احتمال خیزش گرد و خاک با حداکثر ۴۶ و حداقل ۳۱ درجه سانتیگراد برای شهرستان مهران پیش بینی می شود.

وی گفت: امروز آسمان صاف تا نیمه ابری گاهی وزش باد شدید با احتمال خیزش گرد و خاک با حداکثر ۴۸ و حداقل ۳۲ درجه سانتیگراد برای شهرستان چذابه پیش بینی می شود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران خطرات جوی خاطرنشان کرد: شلمچه (خوزستان) صاف تا نیمه ابری گاهی وزش باد شدید با احتمال خیزش گرد و خاک با حداکثر ۴۸ و حداقل ۳۱ درجه سانتی گراد پیش بینی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا