محیط زیست

وضعیت آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۲۵ اسفند + شاخص به تفکیک مناطق

به گزارش خبرگزاری ایران تحلیل، سنجش کیفیت هوای امروز – جمعه ۲۵ اسفند- در دستگاه سنجش کیفیت هوای ایستگاه های اسلامشهر با شاخص ۷۷، اقدسیه منطقه ۱ با شاخص ۵۴، شهریار باغستان با شاخص ۷۵، باقرشهر با شاخص ۶۱، پارک رازی با شاخص ۶۱، پاسداران. با شاخص ۷۸، پاکدشت با شاخص ۶۳، پونک با شاخص ۶۳، پیروزی منطقه سیزدهم با شاخص ۶۸، پیشوا با شاخص ۷۱، تربیت مدرس منطقه ششم با شاخص ۶۸. ، تهران پارک شکوفه با شاخص ۷۱، چشمه با شاخص ۶۶ در موقعیت هوای سالم (زرد) قرار دارند.

بر این اساس سنجش کیفیت هوای امروز در ایستگاه های دانشگاه تهران با شاخص ۷۲، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۵۹، دماوند با شاخص ۶۴، رباط کریم با شاخص ۶۵، ژئوفیزیک با شاخص ۵۹. ، ستاد بحران منطقه هفت با شاخص ۷۴، سلامت با شاخص ۶۶، منطقه شادآباد ۱۸ با شاخص ۷۴، منطقه شریف دو با شاخص ۶۷، شهرداری منطقه دو با شاخص ۷۷، شهرداری منطقه چهار. با شاخص ۷۷، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۷۲ در شرایط آب و هوایی سالم (زرد) ثبت شدند.

همچنین شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۵۷، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۶۲، علم و صنعت با شاخص ۵۹، فرمانداری شهرری با شاخص ۶۲، لواسانات با شاخص ۵۳، ملارد با شاخص ۶۳. ، منطقه ۱۵ با شاخص ۶۷، میدان فتح منطقه ۹ با شاخص ۶۹، ورامین با شاخص ۶۶، منطقه وردورد ۲۲ با شاخص ۶۷ در هوای سالم (زرد) قرار دارند.

در این راستا دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه های آتی ساز با شاخص ۳۹، بزرگراه مهلتی در منطقه ۱۴ با شاخص ۳۷، امام خمینی با شاخص ۳۶، سرخهسار با شاخص ۳۰، شهرری در منطقه ۲۰ منطقه قدس با شاخص ۴۱، قدس با شاخص ۳۳، قرچک با شاخص ۳۵، گلبرگ منطقه هشت با شاخص ۳۹. مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۴۵ در جایگاه هوای پاک (سبز) به ثبت رسید.

شاخص کیفیت هوا از ۰ تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم ( بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است (قهوه ای).

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا