محیط زیست

وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق

به گزارش خبرگزاری افق میهن، سنجش کیفیت هوا امروز _سه شنبه ۱۳ فروردین_ در دستگاه سنجش کیفیت هوا ایستگاه های سلامت و منطقه ۱۵ با شاخص ۱۵۳ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

بر این اساس سنجش کیفیت هوای امروز در ایستگاه های پاکدشت با شاخص ۱۱۳، منطقه شریف دو با شاخص ۱۱۹، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۱۴۱، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۱۰۹، فرمانداری شهرری با شاخص ۱۰۹ شاخص ۱۴۸ و میدان فتح منطقه ۹ با شاخص ۱۱۰ هوای ناسالم برای گروه های حساس (نارنجی) است.

در همین راستا دستگاه سنجش کیفیت هوای امروز در ایستگاه های امام خمینی (ره) با شاخص ۶۲، باغستان شهریار با شاخص ۷۲، پارک رازی با شاخص ۷۶، پاسداران با شاخص ۸۶، منطقه ۱۳ پیریزیز با شاخص ۸۳. ، پیشوا با شاخص ۸۸، چشمه با شاخص ۸۳ دانشگاه تهران با شاخص ۹۷، رباط کریم با شاخص ۷۸، شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۶۸، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۷۴ ، ملارد با شاخص ۵۴ و وردآورد منطقه ۲۲ با شاخص ۸۴ در جایگاه هوای سالم (زرد) به ثبت رسیدند.

به این ترتیب سنجش کیفیت هوا در ایستگاه های آتیت ساز با شاخص ۴۹، بزرگراه محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۵۰، پردیس با شاخص ۲۳، پونک با شاخص ۳۴، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۴۷ مورد بررسی قرار گرفت. دماوند با شاخص ۲۸، ژئوفیزیک با شاخص ۳۲، سرخهسار با شاخص ۱۵، شهرداری منطقه دو با شاخص ۲۲، شهریار با شاخص ۳۴، علم و صنعت با شاخص ۲۱ و مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۴۹ در جایگاه هوای پاک (سبز) به ثبت رسید.

شاخص کیفیت هوا از ۰ تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم ( بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است (قهوه ای).

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا