محیط زیست

‌وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق

به گزارش خبرگزاری ایران تحلیل، سنجش کیفیت هوای امروز چهارشنبه ۲۴ فروردین ماه در دستگاه سنجش کیفیت هوای ایستگاه های اسلامشهر با شاخص ۱۱۰، باغستان شهریار با شاخص ۱۲۹، پاسداران با شاخص ۱۱۴، سلامت با شاخص شاخص ۱۰۸، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۱۱۳، ملارد با شاخص ۱۱۱ میدان فتح، منطقه ۹، با شاخص ۱۰۵ در شرایط جوی ناسالم برای گروه های حساس (نارنجی) قرار دارد.

بر این اساس سنجش کیفیت هوای امروز در ایستگاه های بزرگراه محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۶۰، امام خمینی با شاخص ۵۷، پارک رازی با شاخص ۵۸، پاکدشت با شاخص ۷۵، پونک با شاخص ۷۴، منطقه پیریژ ۱۳ با شاخص ۸۳، پیشوا با شاخص ۸۳ شاخص ۶۲ تربیت مدرس، منطقه شش با شاخص ۸۳، تهران پارک شکوفه با شاخص ۹۴، دانشگاه تهران با شاخص ۹۳، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۶۰، دماوند با شاخص ۶۱، رباط کریم با شاخص شاخص ۹۹، ژئوفیزیک با شاخص ۶۳، ستاد بحران منطقه هفتم با شاخص ۸۵، سرخهسار با شاخص ۶۱ در هوای سالم (زرد).

همچنین ایستگاه های شریف در منطقه دو با شاخص ۸۸، منطقه ۲۰ شهرری با شاخص ۶۷، شهرداری منطقه دو با شاخص ۵۶، شهرداری منطقه چهار با شاخص ۹۰، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۹۰. ۹۶، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۸۴، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۷۲، علم و صنعت با شاخص ۷۸، فرمانداری شهرری با شاخص ۷۷، قدس با شاخص ۵۴، منطقه گلبرگ هشت با شاخص شاخص ۷۵، لواسانات با شاخص ۷۸، منطقه ۱۵ با شاخص ۸۱، ورامین با شاخص ۶۰ و منطقه ورادورد ۲۲ با شاخص ۸۱. جایگاه هوای سالم (زرد) به ثبت رسید.

به این ترتیب دستگاه سنجش کیفیت هوا امروز در ایستگاه های آتیت ساز با شاخص ۴۷، چشمه با شاخص ۴۸، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۴۶ در وضعیت هوای پاک (سبز) به ثبت رسید.

شاخص کیفیت هوا از ۰ تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم ( بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است (قهوه ای).

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا