محیط زیست

وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق

به گزارش خبرگزاری ایران تحلیل، سنجش کیفیت هوای امروز – چهارشنبه ۸ فروردین – در دستگاه سنجش کیفیت هوای ایستگاه های سلامت با شاخص ناسالم ۱۸۳ (قرمز)، اسلامشهر با شاخص ۱۱۹، باقرشهر با شاخص ۱۳۶، قرچک با شاخص ۱۴۵ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد. نارنجی) واقع شده است.

بر این اساس سنجش کیفیت هوای امروز در ایستگاه های آتیت ساز با شاخص ۸۶، امام خمینی با شاخص ۵۴، پارک رازی با شاخص ۵۲، پاسداران با شاخص ۶۶، منطقه پیریز ۱۳ با شاخص ۸۶، پیشوا. با شاخص ۷۲، مدرسه تربیت منطقه ۶ با شاخص ۸۰ تهران، پارک شکوفه با شاخص ۹۰، چشمه با شاخص ۶۵، دانشگاه تهران با شاخص ۶۲، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۶۳ رباط کریم با شاخص ۷۴، ژئوفیزیک با شاخص ۷۱، منطقه شادآباد ۱۸ با شاخص ۹۰، منطقه شریف دو با شاخص ۸۱ در جایگاه هوای سالم (زرد) به ثبت رسیدند.

همچنین ایستگاه های منطقه ۲۰ شهرری با شاخص ۸۴، شهرداری منطقه دو با شاخص ۵۳، شهرداری منطقه چهار با شاخص ۷۸، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۷۲، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص شاخص ۹۱، شهریار با شاخص ۵۳، علم و صنعت با شاخص ۷۰، فرمانداری شهرری با شاخص ۸۴، لواسانات با شاخص ۶۱، ملارد با شاخص ۷۳، منطقه ۱۵ با شاخص ۶۹، میدان فتح با شاخص ۹۶، ورامین با شاخص ۸۱ و وردآورد با شاخص ۷۸ در هوای سالم (زرد) قرار دارند.

در این راستا ایستگاه های بزرگراهی منطقه ۱۴ با شاخص ۴۲، پاکدشت با شاخص ۴۱، پونک با شاخص ۲۶، دماوند با شاخص ۳۴، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۴۲، قدس با شاخص ۴۲ شاخص ۳۷، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۳۹ در هوای پاک (سبز) ثبت شد.

شاخص کیفیت هوا از ۰ تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم ( بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است (قهوه ای).

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا