اخبار اقتصاد ایران

وعده توزیع برق گیلان برای تامین برق پایدار واحدهای شالیکوبی

صادقی تاکید کرد: با توجه به اهمیت واحدهای صنعتی شالیکوبی در گیلان، توصیه های لازم به امور اجرایی برای اهمیت برق رسانی پایدار به این مراکز شده و تلاش می کنیم روزهای گرم باقیمانده را بدون مشکل پشت سر بگذاریم.

افق میهن، مسعود صادقی خمامی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان در دیدار با حمید باراک مدیرعامل اتحادیه تعاونی های تولید برنج گیلان از برنامه ریزی ها در صنعت برق برای همکاری و برق پایدار خبر داد. تامین این واحدهای صنعتی

صادقی در این جلسه تصریح کرد: در سال های اخیر برنامه های وزارت نیرو و شرکت توانیر برای گذراندن فصل پیک تابستانی عمدتاً تشویقی و در قالب انعقاد قراردادهای همکاری به منظور جلب مشارکت مشترکین در حوزه های مختلف بوده است. تعرفه ها

وی خاطرنشان کرد: خط قرمز وزارت نیرو بخش خانگی است و هیچ خاموشی برای مشترکان داخلی اعمال نمی شود و از سوی دیگر خود را موظف می دانیم که برق واحدهای تولیدی و صنعتی را تامین کنیم تا چرخ اقتصاد و توسعه کشور از حرکت باز نمی ایستد.

مدیرعامل توزیع نیروی برق گیلان ضمن تاکید بر لزوم حرکت به سمت انرژی های نو افزود: بر اساس برنامه های جامع و بلندمدت وزارت نیرو، صنایعی که وارد حوزه انرژی های تجدیدپذیر می شوند از امکان تامین برق پایدار بهره مند خواهند شد. و مشمول اجرای طرح های محدودسازی مصرف برق به ویژه در دوره گرم نمی شوند.

صادقی تصریح کرد: با توجه به حجم فعالیت های کشاورزی به ویژه کاشت برنج در گیلان و فصل برداشت در پیش رو و افزایش مصرف برق در واحدهای شالیکوبی نیازمند همکاری بیشتر این واحدها به ویژه در ساعات اوج مصرف هستیم. (۱۲:۰۰ الی ۱۷:۰۰). .

وی افزود: پیش بینی می شود واحدهای شالیک بوبی در ساعات ۱۴ الی ۱۶ مصرف برق خود را ۷۰ درصد کاهش دهند تا بتوانند حداکثر برق را برای همگان تامین کنند و در صورت امکان از دیزل ژنراتور در روز و ساعات پیک استفاده کنند.

صادقی ضمن قدردانی از همکاری اتحادیه شرکت های تعاونی کارخانجات تولید برنج گیلان، تاکید کرد: با توجه به اهمیت فعالیت واحدهای صنعتی شالیکوبی در گیلان، توصیه های لازم در خصوص اهمیت تامین برق پایدار به امور اجرایی شده است. به این مراکز می‌رویم و تلاش می‌کنیم روزهای گرم باقیمانده را بدون مشکل پشت سر بگذاریم. بیایید پست کنیم.

همچنین در این جلسه حمید الحرق مدیرعامل اتحادیه تعاونی های تولید برنج گیلان گفت: صنعت شالیکوبی در استان گیلان صنعتی استراتژیک و پرکار و یکی از چرخه های مکمل تولید و توزیع برنج در کشور است.

وی بیان کرد: این صنعت در گیلان با تعداد زیادی کارخانه داران در قالب اتحادیه مرکزی استان با مجموعه ای از شرکت های تعاونی در شهرستان ها از سال ۱۳۸۳ به صورت مستمر فعال بوده است.

وی ضمن قدردانی از برگزاری این جلسه و تلاش کارکنان توزیع برق گیلان بر آمادگی شرکت های تعاونی کارخانجات برنج گیلان برای همکاری با صنعت برق و گذراندن فصل پیک مصرف برق تاکید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا