اخبار اقتصاد ایران

وعده جدید: دهک‌های ۱ تا ۴ با ۱۰۰ میلیون تومان صاحب‌خانه می‌شوند :: افق میهن

مدیرعامل صندوق ملی مسکن گفت: منابع وام این صندوق در اختیار سازندگان قرار می گیرد تا متقاضیان مسکن یارانه ای از دهک یک تا چهار تنها با ۱۰۰ میلیون تومان صاحب خانه شوند.

به گزارش افق میهن، محمدرضا مهدیار اسماعیلی، مدیرعامل صندوق ملی مسکن امروز (چهارشنبه ۱۲ مردادماه) در مراسم رونمایی از نرم افزار جامع مدیریت مالی دارایی ها و املاک صندوق ملی مسکن با اشاره به اینکه مدیریت جامع دارایی نرم افزار می تواند شفافیت مالی ایجاد کند. صندوق ملی مسکن نهادی نوپا در نظام ایران است که ظرفیت های زیادی در راستای مسکن مردم دارد و نباید روزی باشد که مستاجران نگران خرید ملک باشند.

مدیرعامل صندوق ملی مسکن در ادامه تاکید کرد: صندوق ملی مسکن به عنوان یک نهاد مالی در حوزه تامین مالی مسکن کشور، علاوه بر استفاده از منابعی مانند آورده متقاضیان، منابع بانکی و تسهیلات دولتی، با استفاده از ظرفیت های قانونی مانند صندوق های املاک و مسکن و ساختمان سرمایه های خرد را جذب کرده است.

وی با اشاره به اینکه صندوق ملی مسکن از دو سال گذشته تاکنون بیش از ۲۰ همات برای مسکن هزینه کرده است و البته ۴۰۰ همات در حوزه مسکن هزینه شده است، گفت: همچنین منابع وام این صندوق در اختیار مردم قرار می گیرد. سازندگان متقاضی مسکن یارانه ای دهک ۱ تا ۴ تنها با ۱۰۰ میلیون تومان می تواند صاحب خانه شود.

مهدیار اسماعیلی در پایان گفت: مردم علاوه بر منابع مالی مستقیم ۲۴۰ هزار میلیارد تومان نیز تا امروز برای نهضت مسکن ملی پرداخت کرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا