اخبار بورس

وقتی بازرگام از نقطه ضعف کدال علیه خودش استفاده می‌کند!

نمادی از دل بازار زیربنایی و تاخیر در افشای اطلاعات؟!

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهام، الیاس طهماسبی | یک کارآفرین تجاری که در بخش اطلاعات و ارتباطات کار می کند. به عنوان دویست و هفتاد و سومین نماد معاملاتی، از تاریخ ۱۵ مهر ۱۴۰۱ در بازار پایه فرابورس درج شده است.

این نماد در ۱۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ موضوع اخذ مجوز خدمات بار هوایی از سازمان هواپیمایی کشوری نمایشگاه های روی کد

علاوه بر این، مدیریت شرکت می تواند تاثیر سود و زیان این رویداد را پیش بینی کند دو هزار میلیارد ریال از منابع داخلی و بین المللی در سال اول فعالیت (۱۴۰۳) با حاشیه سود ۱۵ درصد.

پس از این افشاگری، با توجه به مغایرت تاریخ صدور مجوز مذکور با تاریخ افشا و همچنین مشکوک به تاخیر در افشای اطلاعات مهم شرکت، مدیریت نظارت بر ناشران بازار پایه را موظف به ارائه تکمیلی می نماید. توضیحات و شواهد مربوطه

بالاخره در تاریخ ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ نماد این را در مکاشفه تکمیلی خود توضیح می دهد اگرچه تاریخ صدور پروانه مربوطه توسط مراجع ذیربط ۳۰ اسفند ۱۴۰۲ می باشد، اما اعزام طبق قوانین سازمان هواپیمایی کشوری مبنی بر ارائه خدمات بدون حضور اجباری و ارسال مجوز مذکور از طریق پست در فیش ۶ فروردین ماه سال جاری و سپس مطابق با تعطیلات رسمی اداری شرکت تا ۵ فروردین ماه و پس از چند روز اختلال در سامانه کدال، با حضور کادر اداری در سال جدید این مشکل برملا شد.

همچنین در اطلاعیه تکمیلی مورخ ۱۵ فروردین ماه، مدیریت شرکت با ایجاد بسترها و فضاهای عملیاتی لازم در فرودگاه های امام راه و مهرآباد و با راه اندازی دفاتر در امارات و استانبول ترکیه، دستیابی به هدف فروش و حاشیه سود هدفمند را مد نظر قرار داد. .

منبع: ایران تحلیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا