فرهنگ و هنر

وقتی رضا بابک عزادار شد :: افق میهن

رضا بابک بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران عزادار شد و این خبر تلخ را با دنبال کنندگانش به اشتراک گذاشت.

به گزارش افق میهن، رضا فشنگچی با نام هنری رضا بابک بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون اینستاگرام خود را با انتشار خبری تلخ به روز کرد. بازیگر سریال آرایشگاه زیبا با انتشار عکسی از خواهرش از فوت خواهرش خبر داد و متنی احساسی و قابل تامل منتشر کرد که بازتاب زیادی در رسانه ها داشت.

رضا بابک با انتشار عکسی از خواهرش توران در غم فراقش نوشت:

وقتی یکی از عزیزان قسمتی از وجود شما را ترک می کند و می رود، اگر مدت زیادی در کما باشد، اقوام و دوستان برای دلداری شما جمله ای را تکرار می کنند. خدا رحمتش کند روحش شاد. آسان بود! بله خیالش راحت شد اما خاطراتش در من و ما بازماندگان می سوزد. در من برادرم که از او دور نبود، خاطرات دور و نزدیک بیدار می شود، گاهی می خندد، گاهی گریه می کند و گاهی می سوزد!

می خندد چون طنز می دانست و صدای خوبی داشت و همیشه در مجالس مایه نشاط و شادی بود. اگر شرایط زندگی و اجتماعی به او فرصت می داد توران با صدای نرم و مخملی خود پوران زمان خود بود.

گاهی خاطراتش گریه می کند چون در بازی های بچه گانه با او بازی می کردم، آن ترفندهای شیطنت آمیز پسرانه، گاهی خاطرات می سوزد چون دیگر در کنارم نیست تا بتوانم او را در آغوشم بگیرم و آرامش و سکوت هستی را تجربه کنم. در همان نفس با او

او همیشه برای همسرم غمگین بود و همسرم که در جوانی مرا ترک کرد و به دنیای دیگری رفت، برای دخترم بهارک مادر شد. سروصدا کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا