ترندهای روز

وکیل قلابی زنان را بیهوش و تعرض می‌کرد

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

این جنایتکار مخوف که حدود ۴ ماه پیش از زندان آزاد شده بود با سریالی شدن پرونده های ضرب و جرح و سرقت اموال زنان جوان در مشهد مجددا تحت تعقیب پلیس قرار گرفت. به همین دلیل قاضی محمدحسین درودی (دادستان مرکز خراسان رضوی) بلافاصله دستورات ویژه برای پیگیری سریع و قاطع پرونده سرقت های کثیف از زنان صادر کرد و با توجه به اهمیت و حساسیت این پرونده در زیر ذره بین تحقیقات قضایی قرار گرفت. در شعبه ۲۰۴ بازپرسی. «قاضی سجادی شهری» پس از مطالعه سطر به خط اوراق این پرونده و بررسی های کارشناسی در گزارش های پلیس به عمق ماجرای تکان دهنده این موضوع پی برد که احتمالا زنان دیگری نیز قربانی جنایتکار مخوف شده اند. طولی نکشید که گروهی از ماموران مجرب اداره مبارزه با جرایم خشن پلیس آگاهی با راهنمایی و نظارت مستقیم سردار سرتیپ دوم احمد نگهبان (جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی) موفق به شناسایی و دستگیری مجرم شدند. ، که در میان برخی از شاکیان داستان های وحشتناکی از جنایات خود تعریف کرد. بوده.

آخرین شاکی پس از ۳ روز بیهوشی در سوئیت اجاره ای روی تخت بیمارستان طالقانی مشهد از خواب بیدار شد و رازهای وحشتناکی فاش کرد.

با توجه به اهمیت این جنایات تکان دهنده، تلاش گسترده پلیس با استفاده از تجربیات ارزنده قاضی سیدعماد سجادی شهری، در بانک اطلاعاتی مجرمان به تحقیق رسید و بدین ترتیب با ردیابی شماره تلفن هایی که تعدادی از شاکیان در اختیار داشتند. با ارائه سرنخ هایی از یک مجرم مجرم که ۴ ماه پیش از زندان آزاد شده بود، دامنه تحقیقات به خیابان آیت آبادی کشیده شد و کارآگاهان موفق به دستگیری این مرد حیله گر معروف به “عقرب زهرآگین آگین”، در یک عملیات غافلگیرانه. دستگیرش کن در بازرسی از مخفیگاه وی چندین گوشی تلفن همراه، تعداد زیادی کارت بانکی، وسایل منزل و … کشف شد که حکایت از عمق جنایت های مجرمانه وی داشت. بررسی های کارشناسی در این پرونده نشان داد مردی حدودا ۴۳ ساله با معرفی خود به عنوان وکیل یا طلافروش، زنان مطلقه یا رانندگان تاکسی اینترنتی را به بهانه خواستگاری و ازدواج فریب داده و آنها را سوئیت کرده است. اجاره می دهد. سپس با تقدیم کیک و شیرینی مملو از قرص‌های خواب‌آور سنگین، قربانیان خود را بیهوش می‌کرد و نه تنها به برخی از آنها حمله می‌کرد و آنها را آزار می‌داد، بلکه تمام اموال، طلا و تلفن‌های همراه آنها را نیز به سرقت می‌برد. و در ادامه جنایات هولناک خود با این مضمون که حالم خوب نیست یا در جایی گیر کرده که به چند میلیون تومان پول نیاز دارم و در نتیجه با کارت دزدیده شده به مخاطبان گوشی طعمه اش پیام می داد. عددی که در اختیار مخاطب است. آنها را هم فریب می داد.

ادامه تحقیقات پلیس حاکی از آن بود که “عقرب سمی آگین” با شگردهای مختلف از جمله پیگیری پرونده های قضایی یا کمک مالی به قربانیان خود و انجام سرقت یا کلاهبرداری قربانیان خود را فریب می داد. یکی از شاکیان وی درباره مجرم معروف به «عقراب ظهر آگین» گفت: کلیه خود را برای فروش در یک سایت اینترنتی آگهی کرده بودم که فردی به نام «فرزاد گلزار» (نام جعلی متهم) با من تماس گرفت و با دلسوزی گفت. وانمود کردم که نباید کلیه ام را بفروشم! و از طریق برادرش که وکیل است پیگیر پرونده آزادی شوهر زندانی من است. به همین دلیل یک میلیون تومان هم به من کمک کرد چون مدعی بود در سعادت آباد تهران طلافروشی دارد و برادرش امور حقوقی شوهرم را برعهده دارد اما دو روز بعد با من تماس گرفت و مدعی شد سکه آزادی بهار را باید به تماسی که مقدمات آزادی شوهرم را فراهم می کند بدهد و بعد از من خواست طلا بدهم و بقیه را خودش با طلای خام ترتیب می دهد! چون می گفت با اینکه طلافروشی دارم اما در زمینه شمش یا طلای خام فعالیت دارم و سکه طلا نمی فروشم! و از این طریق دو انگشتر طلای من را دزدید!

ماجرای جنایات هولناک این مرد سرشناس به حدی رسید که قاضی سجادی دستور داد عکس برهنه وی با نام «حجت ا… عرب» در روزنامه خراسان منتشر شود و از شهروندان خواست تا به هر طریقی این مرد را شکار کن که نامزد و متاهل هستند، برای پیگیری موضوع به اداره مبارزه با جرایم خشن نیروی انتظامی (ستوان جاویدی) مراجعه و از محرمانه ماندن هویت شاکیان و اظهارات آنها در پرونده اطمینان حاصل کنند. حتی بستگان آنها نیز از حوادث رخ داده مطلع نخواهند شد. تبدیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا