خودرو

(ویدئو) خریداران خودرو حتما بخوانند / افزایش تولید خودروهای دوگانه سوز


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش افق میهن: آقای مهدی رادمنش در گفتگوی اختصاصی با سردبیر خبرگزاری صنعت گفت: تولید خودروهای با موتور گازسوز یا دوگانه سوز در دستور کار خودروسازان قرار گرفته است، زیرا خودروهای با موتور بنزینی جزء محصولات تولیدی هستند. برنامه های استراتژیک این کنسرت خودرویی.

وی افزود: در حال حاضر ایران خودرو هم ظرفیت تولید دارد و هم برنامه افزایش تولید خودروی گازسوز سورون که هم برای تاکسی و هم برای استفاده شخصی در نظر گرفته شده است، اما دلیل اصلی این است که تولید آن در چه چیزی در سال های اخیر مانع از این امر شده است. تاخیر است. مسائل قیمت گذاری و عدم حمایت برخی از سازمان های مربوطه.

رادمنش گفت: در حال ساخت موتور جدید نیز هستیم زیرا یکی از مشکلات خودروهای بنزینی کاهش قدرت گشتاور است که مورد استقبال مشتریان عادی قرار نمی گیرد. به همین دلیل، ایران خودرو را برای اولین بار در کشور معرفی کرد. کشور متوجه می شود که وقتی این موتور در خودروها نصب شود که هم قدرتمند است و هم گازسوز، مورد استقبال مشتریان عادی قرار خواهیم گرفت.

رادمنش با بیان اینکه خودروهای سورن و آریسان دو خودروی بنزینی هستند که در حال حاضر تولید می شوند، افزود: موانعی که منجر به عدم پذیرش پیشنهاد خودروهای بنزینی از سوی مشتریان شد، خودروسازان نیستند، بلکه عدم حمایت از سوی مشتریان است. نهادهای مربوطه


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا