ترندهای روز

ویدیو/ بیمارستان نوشهر در آتش سوخت

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

به گفته رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری، حوالی ساعت چهار بامداد امروز – دوشنبه – در محل شهید به دنبال اتصال برق، تجهیزات طبقه دوم بیمارستان به ویژه آی سی یو دچار حریق شد. بیمارستان بهشتی نوشهر.

بیمارستان نوشهر در آتش سوخت

حسین سمرقندی سومین آتش نشان روز دوشنبه افزود: به محض اطلاع و گزارش سازمان آتش نشانی این شهرستان، آتش نشانان بدون معطلی به محل حادثه اعزام شدند و در اولین گام به همراه پرستاران و سایر خدمات رسانی به محل حادثه اعزام شدند. کارکنان این مرکز درمانی، بیماران را جابجا کردند. او را بستری کردند و سرانجام پس از یک ساعت تلاش، آتش مهار شد.

وی گفت: آنچه مورد بررسی قرار گرفت آتش سوزی در انبار داروی بخش آی سی یو بیمارستان بود که به دلیل اتصال برق رخ داد. اگرچه قسمت هایی از سقف و تجهیزات طبقه دوم این بیمارستان در آتش سوخت اما تلفات جانی و جراحتی در پی نداشت.

بیمارستان نوشهر دارای بخش های بستری، جراحی عمومی، اطفال، نوزادان، زنان و زایمان، ارتوپدی، اورولوژی، جراحی چشم، گوش، حلق و بینی، زایشگاه، تالاسمی، دیالیز، اورژانس، ICU ویژه ۶ تخته و CCU 6 تخته است. . تعداد تخت های مصوب ۸۹ تخت و تخت های فعال ۷۹ تخت می باشد.

این شهر گردشگرپذیر دارای ۷۷ مرکز بهداشت و درمان و ۱۵ مرکز خدمات جامع سلامت، حداقل ۲۵ پزشک خانواده روستایی و ۲۰ پزشک خانواده شهری و یک بیمارستان دولتی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا