اخبار اقتصاد ایران

پاسخگویی به استعلامات قضایی در کوتاهترین زمان ممکن از سوی بانک شهر :: ایران تحلیل

بانک شهر با هدف تضمین حقوق مشتریان و جلوگیری از سوء استفاده احتمالی کلاهبرداران از حساب های بانکی، در کمترین زمان ممکن در تعامل حداکثری با مراجع قضایی به استعلامات قضایی پاسخ داده است.

به گزارش ایران تحلیل، بر اساس ماده ۱۹ قانون نحوه اجرای محکومیت های مالی مصوب ۱۳۹۲، بانک ها و موسسات مالی و اعتباری موظفند به استعلامات، دستورات و دستورات صادره از مراجع قضایی و قانونی در اسرع وقت پاسخ دهند. و به مکاتبات ذکر شده “وجود یا عدم وجود حساب یا موجودی افراد” به صورت “صحیح و کامل” پاسخ دهید که خوشبختانه در کمترین زمان ممکن در بانک شهر انجام می شود.
بانک شهر با رویکرد تحول در حوزه حقوقی برنامه ریزی در بازه های زمانی کوتاه مدت و بلندمدت را در دستور کار خود قرار داده است و در برنامه ریزی کوتاه مدت می توان به بهبود فرآیندهای داخلی و بهره وری پرسنل اشاره کرد. . این بانک در برنامه ریزی های بلندمدت نیز با تمرکز بر تخصصی شدن رشته های حقوقی ضمن کاهش پرونده های حقوقی در مراجع قضایی، روند کارایی هر رشته را بهبود بخشیده است.
یکی از دستاوردهای مهم بانک شهر کسب رتبه اول در میزان وصول مطالبات در زمینه اجرای ثبت بوده است. این بانک با برنامه ریزی منظم و در راستای بهره وری دارایی ها توانسته در سال جاری در میزان وصول مطالبات در زمینه اجرای ثبت به موفقیت های چشمگیری دست یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا