بانک و بیمه

پاسخگویی به بیش از ۲۶۰ هزار تماس در مرکز ارتباط با مشتریان بانک سینا در سال ۱۴۰۳

به گفته بانک سینا ، تماس با مرکز اطلاعات و اطلاعات و اطلاعات از بانکهای مشتری اختصاص داده شده است. علاوه بر این ، بیش از ۶۰۰۰ مخاطب شروع به متخصصان بهینه شده در مرکز مرکز نیاز دارند.

در راه ، میانگین انتظار مشتریان در صف تنها ۵ ثانیه بود که این یک شاخص ممتاز در شبکه بانکی است.

براساس نظرسنجی ها ، حدود ۵ ٪ از تماس با بانکداری دیجیتال و خدمات شخصی ادغام شده است.

براساس این گزارش ، یکی از مهمترین برنامه های مرکز روابط مشتری بانک سینا ادغام کانال های ارتباطی در یک رویکرد جامع ، استفاده از ظرفیت هوش مصنوعی و شروع نهادهای چت برای پاسخگویی هوشمند است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا