ورزشی

پاسخ مرد کروات به پیشنهاد سرخ ها چه بود؟

در حالی که درویش مدعی بود ۱۰ سرمربی خارجی برای هدایت پرسپولیس مد نظر هستند، جدی ترین گزینه قرمزها برانکو ایوانکوویچ بود. نکته جالب اینجاست که پیش از پذیرش رسمی استعفای یحیی گل محمدی، مذاکرات با سرمربی کروات آغاز شد و روز گذشته ایوانکوویچ رسما با مدیران پرسپولیس پای میز مذاکره نشست و عضو هیات مدیره سرخ ها جلسه ای داشت. با برانکو در امارات و امیدوار بود بتوانم او را به سمت هدایت پرسپولیس وادار کند. متقاعد کردن

بهترین دوران مربیگری ام را فراموش نمی کنم اما…

پس از جلسه ای که نماینده این باشگاه با برانکو ایوانکوویچ برگزار شد، مدیرعامل پرسپولیس توضیح داد که تا روز چهارشنبه تکلیف همکاری یا عدم همکاری با برانکو ایوانکوویچ مشخص می شود. با وجود رایزنی های انجام شده و در آستانه رسیدن به مهلت تعیین تکلیف سرمربی کروات، ایوانکوویچ در پیامی به احتمال بازگشتش به پرسپولیس واکنش نشان داد و ضمن قدردانی از پیشنهاد پیشنهادی، پاسخ منفی خود را داد. به پیشنهاد پیوستن مجدد به تیم پرسپولیس. رسما اعلام شد!

برانکو ایوانکوویچ در پیام خود نوشت: سلام ارتش سرخ عزیز، سلام به هواداران عزیز پرسپولیس، همانطور که می دانید زمانی که در پرسپولیس بودم لحظات بی نظیری را با هم سپری کردیم، بهترین دوران مربیگری من بود، از بودن در کنار شما لذت بردم. و حمایت شما از درخواست های فراوان شما برای بازگشتم به پرسپولیس بسیار سپاسگزارم.می دانید که جایگاه پرسپولیس برای همیشه در قلب من است.هیچ یک از جزئیات را فراموش نمی کنم.حمایت شما لحظات خوب را فراموش نمی کنم. ما در تهران و نتایج درخشانی که داشتیم.

من به دلیل تعهدی که در جای دیگری دارم نمی توانم این پیشنهاد را بپذیرم

ایوانکوویچ در پیام خود با اشاره به مشکلات عدم پذیرش پیشنهاد تیم پرسپولیس توضیح داد: متأسفانه به دلایل شخصی و به دلیل تعهدی که به جاهای دیگر دارم نمی توانم این پیشنهاد را قبول کنم، امیدوارم درکم کنید. در آینده با شما در ارتباط باشم زیرا این چیزی است که نمی توانم فراموش کنم. شما همیشه در ذهن و قلب من هستید. از حمایت شما متشکرم. از اینکه می خواهید من را برگردانید متشکرم. من برای همیشه بزرگترین طرفدار و عضو شما خواهم بود. از ارتش سرخ ممنون. خیلی دوستت دارم.”

مدیران باشگاه پرسپولیس روی مذاکره با برانکو ایوانکوویچ حساب ویژه ای باز کرده بودند و امیدوار بودند این سرمربی کروات را برای همکاری مجدد قانع کنند و پرسپولیسی ها منتظر بازگشت سرمربی محبوب خود بودند اما با توجه به پاسخ منفی برانکو باید ببینیم سرنوشت نیمکت پرسپولیس و در بین ۹ گزینه دیگر که سکان هدایت پرسپولیس را در دست خواهند گرفت چه خواهد شد. البته برخلاف اعلام رسمی نام برانکو ایوانکوویچ، مدیران باشگاه پرسپولیس جزئیات رسمی ۹ گزینه دیگر را اعلام نکردند و مشخص نیست در نهایت چه کسی جایگزین یحیی گل محمدی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا