ورزشی

پاسخ کاپیتان سابق پرسپولیس به اتهامات جنجالی

این هفته موضوع سربازی دو بازیکن پرسپولیس و ذوب آهن در فضای فوتبال ایران بسیار مورد توجه قرار گرفت و بسیاری انگشت اتهام را به سمت مهدی تارتار سرمربی این تیم نشانه رفتند و مدعی شدند او و دستیارانش. (محمد نوری و علیرضا محمد) رابطه خوبی با بازیکنان این دو تیم باعث جدایی آنها شده است.

البته محمد عمری و حبیب فرعباسی دو بازیکنی که در این خصوص مصاحبه کرده اند این خبر را تکذیب کردند و رفتار مسئولان باشگاه پرسپولیس و ذوب آهن را دلیل تصمیم خود دانستند و با تارتار یا تارتار صحبت و مذاکره نکردند. سایر مربیان ملوان

اما محمد نوری دستیار مهدی تارتار و کاپیتان سابق پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ما به این اتهامات پاسخ داد.

شروع آموزش ملوان؟

تمرینات ما چهار پنج روز است که شروع شده و در یک روز دو تمرین داریم. یک بازی دوستانه هم داشتیم و در حال آماده شدن برای جام حذفی هستیم و امیدواریم بتوانیم در جام حذفی هم عملکرد خوبی داشته باشیم.

شانس موفقیت در جام حذفی؟

خوشبختانه در این فصل شرایط به گونه ای است که هواداران از عملکرد این تیم لذت می برند. نتایج خیلی خوبی گرفتیم و در کنار این، نمایش خوبی هم داشتیم. ملوان تیمی ریشه دار است و یکی از پرافتخارترین تیم های جام حذفی به حساب می آید و به همین دلیل امیدواریم نتیجه خوبی بگیریم اما باید انتظارات با شرایط هر تیمی متعادل شود.

انتظارات از ملوانان؟

از نظر بودجه جزو شش تیم انتهای جدول هستیم اما از نظر فوتبالی عالی هستیم و نتایجمان با شش تیم بالای جدول برابری می کند. ما به هواداران قول می دهیم که تا آخرین بازی تمام تلاش خود را خواهیم کرد، اما همانطور که هواداران می دانند، توقع بیش از حد به تیم فشار می آورد.

بازیکنان سرباز؟

با توجه به شرایط مساعد آقای تارتار و اینکه ایشان باتجربه ترین و باثبات ترین سرمربی لیگ ایران هستند و همچنین تیم ریشه دار ملوان که هواداران بسیار خوبی دارد و همچنین مدیریت آقای فهمیده که باعث آرامش تیم ما شده، بازیکنان دوست دارند به تیم ما بیایند. ما هیچ پیشنهاد و مذاکره ای نداشتیم و در صلاحیت ما نیست که با بازیگران نظامی وارد مذاکره شویم زیرا نمی توانیم مقصد آنها را مشخص کنیم و نیروهای مسلح این کار را انجام می دهند.

جذب سرباز؟

شاید باورتان نشود که بیست بازیکن خوب لیگ برتری با باشگاه تماس گرفتند و برای پیوستن به تیم ملوان چه به عنوان سرباز و چه غیره اعلام آمادگی کردند. این نشان می دهد که معلوان در مسیر درستی قرار دارد و اینکه بازیکنان با قرارداد داوطلبانه سرباز می شوند و به تیم ما می آیند، نکات زیادی در آن دارد.

اتهام تحریک بازیکنان سرباز و پیشنهاد ۹ میلیاردی؟

بودجه باشگاه ملوان کاملا مشخص است و سقف قرارداد ما برای بازیکنان ۶-۷ میلیارد تومان برای یک فصل کامل است و الان می خواهیم برای نیم فصل ۹ میلیارد تومان بدهیم؟ اصلا چنین چیزی وجود ندارد و ما حق نداریم به سربازان پول بدهیم. حتی اگر می خواستیم پرداخت کنیم، نمی توانستیم چنین حقوقی را پرداخت کنیم.

اتهامات مهدی تارتار و دستیاران؟

آقای تارتار نشان داد که در هر تیمی با تمام توان کار می کند و به تیمش متعهد است اما هرگز اقدام غیراخلاقی انجام نداد. همانطور که گفتم همه چیز بین این بازیکنان و باشگاه و نیروهای مسلح انجام شد و همانطور که این بازیکنان گفتند هیچ تماسی بین آقای تارتار و بازیکنان وجود نداشته است و این اتهامات کاملا بی اساس است. از همه طرفداران تقاضا دارم اخبار را با دقت بیشتری دنبال کنند و فریب شیطنت ها را نخورند. آقای تارتار سال ها در این فوتبال اعتبار پیدا کرد و هرگز اقدام غیراخلاقی برای جذب بازیکن نکرد.

حمله به محمد عمری و سربازان ذوب آهن؟

برای من جای تعجب دارد که این اتهامات به چند بازیکن خوش آتیه و جوان ایرانی وارد می شود. خدمت مقدس سربازی برای همه شهروندان ضروری است و بازیکنان حق دارند هر زمان که بخواهند به ارتش بپیوندند. از شما می خواهم که با بازیکنان جوان این گونه رفتار نکنید زیرا آنها سرمایه ملی فوتبال ما هستند.

تیم ستاره ای با بازیکنان سرباز؟

پیشاپیش از همه بازیکنانی که در نیم فصل به تیم ما اضافه می شوند استقبال می کنم. تیم ما بازیکنان خوبی دارد و همه نسبت به ابتدای فصل پیشرفت کردند که جای تبریک دارد. اما اگر تیم ما نمایش خوبی دارد به دلیل انسجام، یکپارچگی، اتحاد و تلاش مضاعف است و قطعا بازیکنان جدید باید خود را در این قالب قرار دهند.

در تیم ملوان ضمن احترام به همه بازیکنان، نام بازیکنان به چشم نمی خورد و همه باید در تمرینات تلاش کنند و این چیزی است که آقای تارتار در تیم گذاشته و مطمئن باشید کار پیش خواهد رفت. به همین ترتیب امیدوارم هواداران مثل همیشه از همه بازیکنان حمایت کنند و به بازیکنان جدید فرصتی بدهند تا در تیم جا شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا