ورزشی

پاسخ کنایه آمیز سرمربی ازبکستان: قطر موفق باشی

سرچکو کاتانچ در نشست خبری پیش از دیدار ازبکستان و تیم ملی قطر گفت: می دانیم که مثل همه بازی هایمان این بازی هم مقابل قطر سخت است. تیم ازبکستان استراحت کرده و برای بازی فردا اعتماد به نفس و اطمینان خوبی داریم. من نمی توانم برای مصدومان کاری انجام دهم.

سرمربی ازبکستان درباره تجربه شکست روی نیمکت عراق مقابل قطر گفت: ممنون که به یاد داشتید به قطر باختم اما برای بازی فردا وظیفه من این است که تیم را آماده کنم. حالا قطر تیم دیگری است. ما باید به خوبی سازماندهی کنیم. آنها هم باید نگران ما باشند. ما همدیگه رو می شناسیم. ما مربیان به چمدان ها و پیروزی هایمان تکیه می کنیم. در حال حاضر کیفیت خوبی داریم و گل کم داشته ایم.

وی ادامه داد: زمانی که بازی ها را در جام ملت ها شروع کردیم شرایط تیم را گفتم. بازی به بازی پیش می رویم و فردا بازی دیگری است. سعی می کنیم خوب آماده شویم و حریف را آنالیز کنیم. ما تیم بسیار خوبی هستیم و بازیکنان خوبی داریم و از تیمم راضی هستم.

کاتانچ در پاسخ به آخرین سوالی که بعد از بازی با استرالیا گفته بود تصمیمات داوران روی نتیجه بازی تاثیر گذاشته و حالا باید با میزبان بازی کند، کنفدراسیون فوتبال آسیا از پاسخگویی به این سوال منع شد و فقط به شوخی گفت. : موفق باشید قطر!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا