ترندهای روز

پایان تلخ 3 روز جست‌وجو برای یافتن دختر گمشده

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

چهارشنبه گذشته مردی به هلال احمر خرم آباد رفت و از مفقود شدن دختر نوجوانش خبر داد. وی گفت: دیروز (سه شنبه) دخترم که ۱۷ سال سن دارد گفت می خواهد به کتابخانه برود و از خانه خارج شد. اما عصر آن روز، هر چه منتظر ماندیم، به خانه برنگشت. نگران شدیم و با تلفن همراهش تماس گرفتیم اما او جواب نداد. آن شب تمام شهر را زیر پا گذاشتیم تا او را پیدا کنیم اما فایده ای نداشت تا اینکه تصمیم گرفتیم از پلیس و هلال احمر کمک بخواهیم. در بررسی های اولیه مشخص شد دختر نوجوان ناراحت از خانه خارج شده و با تاکسی اینترنتی به منطقه کمالوند اطراف شهر رفته و سپس ناپدید شده است. ماموران آگاهی در تحقیقات فنی خود متوجه شدند آخرین بار گوشی موبایل دختر ۱۷ ساله در این منطقه آنتن داده است. اگرچه خانواده او با یک روز تأخیر گزارش ناپدید شدن او را دادند، اما ممکن است دختر نوجوان همچنان در اطراف باشد. در این شرایط بود که تیم هایی از هلال احمر به منطقه رفتند و جستجو را آغاز کردند.

خانواده دختر نوجوان نگران سرنوشت او و بی قراری بودند. در این شرایط امدادگران تمام توان خود را برای یافتن دختر گمشده به کار گرفتند و به نگرانی اعضای خانواده او پایان دادند. با وجود اینکه چندین تیم از امدادگران در حال جستجو و رصد منطقه بودند، امدادگران از سگ های جستجوگر نیز استفاده کردند. خانواده دختر گمشده یکی از لباس هایش را به امدادگران دادند تا سگ های جست وجو با استفاده از بوی لباس او را پیدا کنند. امدادگران تمام باغ ها و روستاهای اطراف را جستجو کردند اما نتوانستند اثری از دختر نوجوان پیدا کنند. هیچ کس از سرنوشت او خبر نداشت و معلوم نبود چه بر سر او آمده است. با این حال، تلاش برای یافتن او ادامه یافت.

نگرانی برای دختر گمشده باعث شده بود که خانواده او خواب و غذا نداشته باشند. تمام فکرشان سلامتی و بازگشت دخترشان به خانه بود. ۳ روز از مفقود شدن وی می گذرد و عملیات جستجو تا رسیدن امدادگران به کمپ کمالوند ادامه داشت. تفرجگاهی در ۵ کیلومتری خرم آباد و در ارتفاعات قرار دارد. سگ های نجات امدادگران را به آنجا هدایت کردند و وقتی به قسمت بالای کمپ رفتند با جسد بی جان دختر نوجوانی که روی پله نشسته بود، شوکه شدند. هیچ اثری از جراحت در بدنش دیده نمی شد اما آفتاب سوختگی او نشان می داد که روز اول فوت کرده و بدنش اندکی در اثر آفتاب سوخته است. در این شرایط ماجرای کشف جسد دختر نوجوان به پلیس گزارش شد و با حضور ماموران جسد به پزشکی قانونی منتقل شد.

علیرضا حسین بیگی، مدیرعامل هلال احمر خرم آباد درباره این حادثه تلخ به همشهری می گوید: همکارانم از تمام توان و امکانات خود برای یافتن این دختر نوجوان استفاده کردند. اما متاسفانه جان خود را از دست داده بود. با این وجود

علت مرگ این دختر نوجوان مشخص نشده است و پلیس و پزشکی قانونی در این باره اطلاع رسانی خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا