ترندهای روز

پایان جولان ۲ زورگیر در پارک سرخه و اتوبان یاسینی

پایگاه خبری تحلیلی منتخب (ofoghmihan.ir):

چندی پیش مرد جوانی در اتوبان یاسینی مورد حمله ۲ سارق مسلح قرار گرفت و سارقان او را مجروح کردند و با استفاده از سلاح سرد اموالش را سرقت کردند.

با اعلام این خبر به پلیس آگاهی، کارآگاهان پایگاه یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به سرعت در محل حاضر شدند و تحقیقات خود را آغاز کردند. کارآگاهان با بررسی دقیق تصاویر دوربین های مداربسته در صحنه جنایت موفق به شناسایی شماره پلاک خودروی سارقان که یک خودرو بود، شدند. پراید سفید بود، آن را شناسایی کنید. نکته قابل توجه این بود که سارقان با هوشمندی پلاک خودرو را دستکاری کرده بودند تا قابل شناسایی نباشند. اما کارآگاهان با استفاده از هوش و تجربیات خود توانستند پلاک واقعی خودرو را کشف و صاحب آن را شناسایی کنند.

با انجام تحقیقات گسترده و کسب مجوز قضایی، کارآگاهان پلیس آگاهی به محل سکونت مالک خودرو در خیابان پیروزی رفته و وی را در عملیاتی دستگیر کردند. در بازرسی از منزل متهم، ادوات و ادوات سرقت و همچنین مواد مخدر کشف شد.

متهم در بازجویی های اولیه به ارتکاب ۲۰ فقره سرقت اماکن و خرید و فروش مواد مخدر اعتراف کرد. او همدست خود را نیز معرفی کرد. این دو سارق حرفه ای در اعترافات خود اعلام کردند که در محدوده اتوبان شهید یاسینی و پارک سرخه حصار اقدام به سرقت می کنند.

با دستگیری این دو سارق، پرونده ۱۵ فقره سرقت دیگر نیز پاک و شاکیان شناسایی شدند. پرونده پس از جمع آوری کلیه مدارک و مستندات به دادسرا ارسال و متهمان با قرار بازداشت موقت روانه زندان بزرگ تهران شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا