ترندهای روز

پایان دورهمی دوستانه با جنایت

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

کرامت کریمی فرمانده انتظامی گراش استان فارس گفت: در پی تماس پرسنل بیمارستان امیرالمومنین(ع) این شهرستان مبنی بر انتقال جسد نیمه جان پسر جوان به اورژانس، بلافاصله ماموران در محل حاضر شدند. در محل برای بررسی موضوع ماموران با حضور در محل مشاهده کردند که جوانی ۱۸ ساله از ناحیه قفسه سینه مورد اصابت چاقو قرار گرفته و به علت شدت جراحات وارده فوت کرده و ۲ نفر که وی را به بیمارستان منتقل کرده بودند از محل متواری شدند. ساعتی پس از این حادثه نوجوان ۱۷ ساله ای با مراجعه به کلانتری اظهار داشت که به همراه مقتول و ۳ نفر از دوستانش تجمع کرده و مقتول با یکی از افراد حاضر در محل درگیر شده است. که منجر به جراحت شدید او شد و او را کشتند. آنها به بیمارستان منتقل شدند و متواری شدند.

کریمی ادامه داد: با شناسایی متهمان قتل و افراد حاضر در صحنه درگیری، بلافاصله چند تیم از ماموران به مخفیگاه خود اعزام و موفق شدند متهم اصلی و یک نفر دیگر را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کنند. او به قتل اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی گراش با اشاره به اینکه در این رابطه پرونده تشکیل و متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند، تصریح کرد: تلاش برای دستگیری نفر پنجم حاضر در صحنه درگیری ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا