ترندهای روز

پایان رفتار پلید ۲ خواهر در امکان شلوغ

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

در حال حاضر این دو خواهر با دستور بازپرس افضلی از شعبه دوم بازپرسی دادسرای ویژه سرقت تهران تحت نظر کارآگاهان اداره پلیس آگاهی تهران قرار دارند. این دو خواهر که یکی از آنها متولد ۱۳۵۷ و دیگری متولد ۱۳۶۴ است، تاکنون به ۳۰ فقره سرقت اعتراف کرده اند و تحقیقات پلیسی برای شناسایی مالباختگان و کشف سایر سرقت های احتمالی آنها در حال حاضر ادامه دارد.

دستگیری این دو خواهر به دستور بازرس افضلی با شکایت از ابتدا توسط ماموران پلیس پایتخت در اولویت قرار گرفت. تیر در این ماه زنانی که گوشی هایشان را در مترو، اتوبوس، مراسم تدفین، بازار و مکان های شلوغ دزدیده بودند خواستار دستگیری سارقان گوشی خود شدند.

با آغاز تحقیقات و تحقیقات پلیسی، تصاویر دو زن در دوربین های مداربسته به دست آمد. تصاویر حاکی از آن بود که سارقان دو زن جوان بودند که یکی از آنها مقابل مالباخته و دیگری پشت سر وی ایستاده بود و فرد جلویی به بهانه مشغول بودن فرد مورد نظر را هل داد و دیگری از فرصت استفاده کرد گوشی مالباخته را دزدید.

به این ترتیب دستگیری این دو زن در دستور کار پلیس قرار گرفت تا اینکه این دو زن که در مکانی پرتردد مشغول به کار بودند دستگیر شدند. نحوه دستگیری آنها به این صورت بود که زنی هنگام سرقت متوجه آنها شد و زمانی که دست یکی از خواهران در کیف آخرین طعمه آنها بود، او را لو داد.

به این ترتیب دو خواهر دستگیر شدند. با انتقال آنها به نزدیکترین کلانتری مشخص شد که خواهر بزرگتر دارای سه سابقه و خواهر کوچکتر بدون سابقه است. خواهر بزرگتر در تحقیقات گفت: شوهرم مجرم و معتاد است. او بود که دزدی را به ما یاد داد و ما را به غیر این کار تشویق کرد.

این دو خواهر گفتند: ابتدا نمی خواستیم دزدی کنیم اما وقتی دیدیم پول خوب است به سرقت ها ادامه دادیم و پولی را که به دست آورده بودیم به شوهرانمان و یا به مخارج زندگی دادیم و بقیه راه. طلا خریدیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا