ترندهای روز

پایان زندگی مرد تهرانی پس از شلیک خیابانی به همسر

پایگاه خبری تحلیلی منتخب (ofoghmihan.ir):

عابران بعدازظهر روز گذشته در حال عبور از خیابان فدائیان اسلام با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ تماس گرفتند و از مرگ مرد جوانی در مقابل چشمان خود خبر دادند.

با اعلام این خبر تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس ویژه قتل در محل حادثه حضور یافتند و جسد مرد جوانی را مشاهده کردند که با شلیک گلوله به سر جان باخت. . شاهدان عینی گفتند که او خودکشی کرده است. این در حالی بود که جسد نیمه جان همسرش که از ناحیه سینه مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود، در کنار جسد قرار داشت.

امدادگران اورژانس که در محل حاضر شدند زن جوان را برای مداوا به نزدیکترین بیمارستان منتقل کردند. بررسی های اولیه حاکی از آن بود که مرد جوان در روز حادثه به دلیل اختلاف با همسرش با نقشه قبلی به زن جوان شلیک کرده و سپس با همان اسلحه کلت به زندگی خود پایان داده است.

با تکمیل تحقیقات صحنه جنایت، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ برای ادامه تحقیقات در رابطه با این پرونده مأمور شدند.

با وجود اینکه شواهد و مستنداتی مبنی بر مرگ مرد جوان وجود دارد اما جسد برای بررسی دقیق تر و تکمیل تحقیقات به پزشکی قانونی منتقل شد و طبق آخرین اطلاعات وضعیت عمومی همسرش در بیمارستان بستری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا