ترندهای روز

پایان سرقت‌های زنجیره‌ای استاد قلابی

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

سردار جلیل مکوفهی فرمانده انتظامی استان سمنان در این خصوص گفت: در پی وقوع سه فقره سرقت لپ تاپ در دو دانشگاه شهرستان سمنان و ایجاد فضای ناامنی در محیط های آموزشی، بررسی موضوع و شناسایی و دستگیری سارق. یا سارقان در دستور کار ماموران قرار داشت.

وی در ادامه افزود: ماموران با استفاده از روش های نوین و هوشمند کشف جرم، تحقیقات محلی و بررسی ابعاد مختلف موضوع، موفق به شناسایی هویت سارق و مخفیگاه وی در شهرستان کرج شدند و با همکاری پلیس آگاهی پلیس آگاهی. پلیس سرخه توانست او را در مخفیگاهش که یک پانسیون اجاره ای بود دستگیر کند.

این افسر پلیس با بیان اینکه از مخفیگاه متهمان در شهرهای کرج و تهران تعداد زیادی لپ تاپ، تبلت، گوشی تلفن همراه، آی پد و … کشف و ضبط شد، تصریح کرد: در تحقیقات تکمیلی ماموران پلیس آگاهی، کشف و ضبط شد. مشخص شد سارق خود را استاد معرفی کرده و یا دانشجوی دانشگاه در شهرهای تهران، اصفهان، زنجان، همدان، قزوین، اراک و خمینی شهر ساکن شده و با ورود به دانشگاه، تلفن همراه، تبلت و لپ‌تاپ دانشجویان را به سرقت برده است. ظاهری شیک و موجه

وی با اشاره به اینکه متهم به ۸۸ فقره سرقت در شهرهای مختلف اعتراف کرده است، ادامه داد: یکی دیگر از شگردهای این سارق حرفه ای این بود که پس از سوار شدن به تاکسی های اینترنتی، تلفن همراه رانندگان را برداشته و با الفاظ فربه و بهانه های مختلف از آنها سرقت می کرد. .

سردار مقفویی بیان کرد: متهم انگیزه خود از این اقدامات را کسب پول برای تفریح ​​و تلاش برای تامین هزینه سفر به خارج از کشور عنوان کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا