ترندهای روز

پایان شیرین یک اتفاق تلخ برای گردشگر لبنانی در اصفهان

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

عصر شنبه ۳۰ مرداد ماه بود و ساعت کار تله کابین صفا در مجموعه خدماتی و تفریحی سپاهان به پایان رسیده بود. طبق معمول تیم نظارتی در حال بررسی فنی و مراقبتی بودند که در ایستگاه دوم تله کابین کیسه سیاهی را روی صندلی یکی از کابین ها مشاهده کردند. داخل آن کیف پول پر از دلار و ارزهای خارجی بود و مشخص بود که صاحب کیف یکی از گردشگران خارجی است. پس از یافتن کیف، کارکنان تله کابین شروع به جستجو در اطراف کردند، اما اثری از صاحب آن نبود، به همین دلیل با ایستگاه اول تماس گرفتند تا صاحب کیف را بشناسند. سعید ساکت، مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع های گردشگری، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان در گفتگو با همشهری گفت: کارکنان ایستگاه دوم وقتی صاحب کیف را پیدا نکردند کیف را به ایستگاه اول آوردند. داخل کیف ۴۵۰۰ دلار و مقادیر قابل توجهی ارز عربی بود. از روی پول مشخص شد که صاحب کیف یک گردشگر عرب است. ساکت می گوید: بر همین اساس همکاران ما جستجوی خود را از ایستگاه اول آغاز کردند. آنها می دانستند که صاحب کیف بدون شک در شرایط سختی قرار دارد، بنابراین تمام تلاش خود را برای یافتن او انجام دادند. اما بعد از چند ساعت اثری از صاحب کیف نبود و تصمیم گرفتند تا ظهور صاحب کیف صبر کنند.

چند ساعتی از پیدا شدن کیف گذشته بود که فردی نگران به ایستگاه اول رسید. ساکت می گوید: با عجله صحبت می کرد، معلوم بود چیزی کم دارد. با کمک مترجم مشخص شد که او صاحب همان کیف پر از دلار است. صاحب کیف گمشده یک لبنانی بود که به همراه ۷ نفر از اعضای خانواده خود به ایران و اصفهان آمده بود. او گفت تمام داشته هایش در این سفر در این کیف بود که اگر پیدا نشود برنامه سفرشان به هم می خورد و در ایران گم می شوند. مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع های گردشگری و فرهنگی سپاهان شهرداری اصفهان ادامه می دهد: بدین ترتیب همکاران ما پس از دریافت آدرس از این گردشگر لبنانی، کیف پول را به وی پس دادند و صاحب کیف با خوشحالی از همه تشکر کرد و گفت: پس از دریافت آدرس کیف پولم گم شده بود همه جا را گشتم و دیگر امید زیادی به یافتن آن نداشتم و تله کابین آخرین امیدم بود.

ساکت ادامه می دهد: وقتی کیف پیدا شد و به صاحبش بازگردانده شد، همه در شادی آن گردشگر خارجی شریک شدند. در این مجموعه از گروه نظارتی ایستگاه دوم نیز برای انجام این کار خوب قدردانی خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا