ورزشی

پایان کار نکونام با استقلال؟

تیم فوتبال استقلال در بیست و سومین دوره لیگ برتر فوتبال با ۶۷ امتیاز به عنوان نایب قهرمانی دست یافت. در ابتدای فصل گذشته جواد نکونام سرمربی آبی پوشان با قراردادی سه ساله هدایت این تیم را برعهده گرفت اما استقلال تا سه هفته مانده به پایان لیگ برتر بود اما نتوانست. قهرمانی را کسب کند.

بر این اساس در ابتدای فصل نقل و انتقالات صحبت های زیادی مبنی بر ادامه همکاری نکونام با استقلال و یا جدایی این مربی از آبی ها به گوش می رسید تا جایی که حتی گفته می شد هیات مدیره هلدینگ خلیج فارس به عنوان مالکان جدید باشگاه استقلال با چند مربی خارجی از جمله استراماچونی و ساپینتو برای حضور در این تیم مذاکره کرده اند.

با توجه به اتفاقات فصل قبل و مسائلی که پیرامون تیم فوتبال استقلال و کادر فنی این تیم رخ داد، خبرنگار ما مطلع شد که جواد نکونام مورد تایید نهادهای نظارتی قرار نگرفته و آبی ها سرمربی دیگری را در اختیار خواهند داشت. نیمکت نشینی در بیست و چهارمین دوره لیگ برتر. خواهد دید

قرار است در روزهای آینده جلسه ای با حضور اعضای هلدینگ خلیج فارس برای تعیین ترکیب رئیس جدید باشگاه استقلال برگزار شود. باید منتظر ماند و دید برای نیمکت نشینی یکی از نمایندگان فوتبال ایران در لیگ برتر آسیا چه تصمیمی گرفته خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا