فناوری

پایتخت شور و شعور حسینی به نام زنجان است

به گزارش خبرگزاری میهن تجارت، آیت الله سید ابراهیم رئیسی امروز – شنبه ۴ آذرماه – در دومین سفر استانی خود به زنجان در فرودگاه شهر زنجان، اظهار داشت: زنجان لقب پایتخت شور و شوق حسینی را به خود اختصاص داده است و با این نماد در کشور.

وی افزود: این مصیبت وارده را به خانواده معزز شهدا، خانواده معظم شهدا و ۳۵۰۰ شهید، علما، بزرگواران و علمای استان زنجان تسلیت می گوییم که مایه مباهات نه تنها این استان بلکه برای نظام اسلامی هستند. جهان .

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: در دور اول سفر با توجه به نیاز استان مصوباتی داشتیم و در دور دوم سفر مصوبات دور اول را پیگیری خواهیم کرد.

آیت الله رئیسی افزود: موضوع مسکن در استان زنجان به خوبی پیگیری شده و بخشی از مصوبات دور اول نیز به نتیجه رسیده است که به امید خدا تحویل مردم می شود.

وی تاکید کرد: راه اندازی واحدهای صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل در استان به خوبی پیگیری شده و اکنون شاهد کاهش نرخ بیکاری هستیم.

آیت اللهی گفت: بابت تاخیر یک روزه سفرم به زنجان از مردم استان عذرخواهی می کنم. قرار بود دیروز زنجان باشم اما به دلیل ضرورت حضور در استان کرمان و احترام به خانواده های معزز شهدای کرمان و پیگیری مسائل امنیتی مجبور شدم به استان کرمان بروم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا