اخبار اقتصاد ایران

پای شرکت هواپیمایی العراقیه به فرودگاه رشت باز شد | برقراری مسیر جدید پروازی بغداد – رشت

مدیرکل فرودگاه سردار جنگل رشت از راه اندازی مسیر جدید پروازی بغداد – رشت – بغداد خبر داد و بیان کرد: پرواز مسیر رشت – بغداد از ساعت ۱۱ خرداد این ماه توسط خطوط هوایی العراقیه تأسیس شده است.

ایران تحلیل سید محسن میرحسینی مدیر کل فرودگاه سردار جنگل رشت از راه اندازی مسیر جدید پروازی بغداد – رشت – بغداد خبر داد و اظهار داشت: مسیر رشت – بغداد از ساعت ۱۱ پرواز می کند. خرداد این ماه توسط خطوط هوایی العراقیه تأسیس شده است.

مدیرکل فرودگاه گیلان با اشاره به اینکه این فرودگاه از امکانات و استانداردهای لازم برای پروازهای بین المللی برخوردار است، افزود: در سال های گذشته پروازهای فرودگاه سردار جنگل گیلان به فرودگاه بغداد توسط شرکت های هواپیمایی داخلی انجام می شد که این بار توسط ایرلاین خارجی فوق الذکر انجام می شد. شرکت. پرواز در این مسیر از سر گرفته شد.

میرحسینی با بیان ظرفیت های عظیم گردشگری و اقتصادی استان گیلان افزود: همچنین درخواست برقراری پرواز در چند مسیر جدید خارجی از جمله بصره در فرودگاه سردار جنگل گیلان دریافت شده است که به آگاهی بزرگواران خواهد رسید. مردم استان پس از اخذ مجوزهای لازم در آینده نزدیک.

شایان ذکر است در حال حاضر پروازهایی از فرودگاه رشت به مقصد تهران، شیراز، کیش، بندرعباس، عسلویه، اهواز، اصفهان، مشهد و نجف اشرف انجام می شود و پرواز بغداد نیز به لیست برنامه های هفتگی این سازمان اضافه شده است. فرودگاه جمعه ها بوده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا