ورزشی

پا به پای کریستیانو رونالدو گریه کردم!

انس جابر پس از غلبه بر رابین مونتگومری از آمریکا به مرحله بعدی رقابت های تنیس ویمبلدون راه یافت و روز شنبه به مصاف الینا سویتلینا از اوکراین می رود، دیداری که ممکن است مصادف با بازی انگلیس مقابل سوئیس در یورو ۲۰۲۴ باشد.

جابر با وجود برنامه های متعدد تنیس می گوید که سعی کرده تا حد امکان بازی های یورو ۲۰۲۴ را تماشا کند. او گفت: “بازی های زیادی را تماشا کردم و برخی از آنها ناامید کننده بودند، زیرا انتظار هیجان بیشتری را داشتم.”

من آخرین بازی پرتغال را تماشا کردم و وقتی کریستیانو رونالدو یک پنالتی را از دست داد، اشک های او مرا ناراحت کرد زیرا او را خیلی دوست دارم. باید بگویم به همان اندازه که او گریه می کرد، من در حین تماشای او گریه می کردم و ناراحت بودم.»

وی سپس در مورد بازی انگلیس و اسلواکی افزود: بازی انگلیس را زمانی که آنها برگشتند را تماشا کردم و خیلی عصبی بودم چون می خواستم آنها برنده شوند. گلزنی در آخرین لحظه باورنکردنی بود. بلینگهام یک گل فوق العاده به ثمر رساند.

وی از خود به عنوان یک هوادار پر و پا قرص فوتبال یاد کرد و گفت: من یک فوتبالیست پر و پا قرص هستم و امیدوارم فرصت تماشای مسابقات تیم ملی انگلیس را داشته باشم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا