اخبار اقتصاد ایران

پخش تازه‌ترین محصول ویستامدیا با اجرای مهران مدیری :: ایران تحلیل

جدیدترین محصول شرکت ویستامدیا به نام اسکار که یک رئالیتی شو با اجرای مهران مدیری به شبکه نمایش خانگی می آید.

به گزارش ایران تحلیل، ویستامدیا با رویکردی نوین در تولید محتوا و ایجاد رابط بین توزیع کنندگان محتوا و مجموعه های تولید محتوا، بازوی ایرانسل در تولید محصولات ویدئویی است. .

«اسکار» یک واقعیت نمایشی چالش محور است که مهمانان آن از بین بازیگران و افراد مشهور انتخاب می شوند. در این برنامه هر فرد سعی می کند چالش خود را به خلاقانه ترین شکل ممکن انجام دهد و رقابت بر سر تندیس اسکار باشد. هر مهمان بر اساس نحوه اجرای چالش از مجری اصلی برنامه امتیاز دریافت می کند و برنده تندیس اسکار بر اساس امتیاز دریافتی مشخص می شود. همچنین مهمانی که کمترین امتیاز را کسب کند مسئولیت اجتماعی را بر عهده خواهد گرفت. در این رئالیتی شو، مهران مدیری مدیر هنری و مجری اصلی برنامه و نیما شعبان نژاد دومین مجری برنامه هستند.

اسکار دومین نمایش واقعیت پس از سری محصولات ارتش ویستامدیا است که از دوشنبه ۱۸ آغاز شد دی ۱۴۰۲ به طور انحصاری از پلتفرم فیلمو پخش خواهد شد.

«ویستامدیا» به عنوان زیرمجموعه ایرانسل به منظور تولید محتوای داخلی و مشارکت با برخی پلتفرم های داخلی تعریف شده و یکی از پروژه های موفق مورد حمایت ایرانسل به شمار می رود. این پروژه تاکنون با ۳۰ پلتفرم داخلی قرارداد بسته و به ترافیک ماهانه داخلی کمک کرده است. ساخت چندین رئالیتی شو و داشتن استودیوی تولید محتوا و دوبله اختصاصی از دیگر فعالیت های ویستامدیا است که در راستای سند توسعه ایرانسل در زمینه تولید محتوا تعریف شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا