اخبار اقتصاد ایران

پخش تولیدات جدید ویستامدیا در شبکه نمایش خانگی :: ایران تحلیل

جدیدترین محصولات شرکت ویستامدیا با نام های «سرگیجه» در ژانر رئالیتی شو و «سی و پنج میلی متر» در ژانر تاک شو به شبکه نمایش خانگی آمد.

به گزارش ایران تحلیل، ویستامدیا با رویکردی نوین در تولید محتوا و ایجاد رابط بین توزیع کنندگان محتوا و گروه های تولید محتوا، بازوی ایرانسل در تولید محصولات ویدئویی است که اخیراً یک رئالیتی شو با عنوان «سرگیجه» و گفتگو را تولید کرده است. نمایشی به نام “سی و پنج”. ملی»، شبکه نمایش خانگی را تقویت کرده است.

برنامه سی و پنج میلی متری گفت و گوی فرهنگی هنری است. در این برنامه گفت و گو محور فریدون جیرانی کارگردان مطرح سینمای ایران با بازیگران، کارگردانان سرشناس و چهره های سرشناس گفت و گو می کند تا سلسله برنامه های گفت و گو محور و پرمخاطب حوزه فرهنگ و سینما یک بار ادامه پیدا کند. باز هم با اجرای فریدون جیرانی در شبکه نمایش خانگی. برای پیدا کردن

این برنامه به کارگردانی سارا کلاله و تهیه کنندگی احسان ظلی پور دوشنبه هر هفته از پلتفرم های VOD فیلمو و فیلم نت پخش می شود و مشترکان ایرانسل می توانند بدون اشتراک و با ترافیک تمام بها تماشا کنند.

«سرگیجه» یکی دیگر از محصولات ویستامدیا در ژانر رئالیتی شو است که رقابتی متفاوت و جذاب را با چالش های سخت برای شرکت کنندگان طراحی کرده و در زمره مهیج ترین مسابقات ویدیویی شبکه نمایش خانگی قرار می گیرد. این برنامه به کارگردانی محمد حاتمی و تهیه کنندگی مشترک مهدی مستوفی و ​​محسن فراهانی به گونه ای طراحی شده است که افراد سرشناس حاضر در آن در حین مسابقه و شرکت کنندگانی که در بازی محکوم می شوند، با انجام سختی ها قضاوت کنند. و چالش های هیجان انگیز در بین مردم و آنها در خیابان ملاقات می کنند. برخی چالش ها نیز در داخل استودیو انجام می شود. در پایان هر شرکت کننده بتواند چالش خود را کاملتر انجام دهد و نظر بیشتری را از دیگران جلب کند، برنده مسابقه اعلام خواهد شد. ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، حامی مالی Vergijeh نیز می باشد.

“سرگیجه”، سومین نمایش واقعیت پس از سیری ارتش و اسکار، محصول Vistamedia است که هر سه شنبه از پلتفرم های Filmo و Filmnet VOD پخش می شود. مشترکین ایرانسل می توانند بدون اشتراک و با ترافیک کامل آن را تماشا کنند.

«ویستامدیا» به عنوان زیرمجموعه ایرانسل به منظور تولید محتوای داخلی و مشارکت با برخی پلتفرم های داخلی تعریف شده و یکی از پروژه های موفق مورد حمایت ایرانسل به شمار می رود. این پروژه تاکنون با ۳۰ پلتفرم داخلی قرارداد بسته و به ترافیک ماهانه داخلی کمک کرده است. ساخت چندین رئالیتی شو، سریال و گفتگو و داشتن استودیوی تولید و دوبله محتوای اختصاصی از دیگر فعالیت های ویستامدیا است که در راستای سند توسعه ایرانسل در حوزه تولید محتوا تعریف شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا