اخبار اقتصاد ایران

پخش زنده شهرآورد پایتخت از لنز ایرانسل :: افق میهن

تقابل هیجان انگیز استقلال و پرسپولیس در هفته ششم لیگ برتر چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳ پخش زنده از لنز ایرانسل.

به گزارش افق میهن، لنز، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال تلویزیون اینترنتی ایران، دیدار مهیج هفته ششم لیگ برتر را که در آن تیم های استقلال و پرسپولیس به مصاف یکدیگر می روند، به صورت زنده پخش می شود. دربی صد و چهارم چهارشنبه چهارم مهر ۱۴۰۳ از ساعت ۱۹:۰۰ در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک برگزار می شود.

تیم پرسپولیس با ۴ بازی و ۸ امتیاز در رده چهارم جدول لیگ برتر قرار دارد و استقلال با ۴ بازی و ۵ امتیاز در رده نهم قرار دارد. برد هر یک از این دو تیم می تواند طلسم بدون برد در دربی خارج از خانه ۵ سال اخیر را از بین ببرد چرا که در ۵ سال گذشته تقابل پرسپولیس و استقلال در بازی های خارج از خانه لیگ برتر هیچ گونه نتیجه ای نداشت. برنده

هواداران هر دو تیم می توانند با مراجعه به بخش «جریان زنده» در اپلیکیشن و وبسایت لنز، این بازی را در هر کجا که هستند به صورت زنده تماشا کنند. اپلیکیشن لنز، تلویزیون اینترنتی ایرانسل است که کاربران می توانند آن را به صورت رایگان دانلود کرده و به مجموعه ای از جدیدترین فیلم ها و سریال های ایرانی و خارجی (دوبله و با زیرنویس فارسی)، برنامه های زنده تلویزیونی، پخش زنده مسابقات ورزشی در هر زمان و مکان دسترسی داشته باشند. پخش زنده فوتبال، پخش زنده شبکه ۳ و…) پخش زنده انواع رویدادها (اعم از رویدادهای علمی، آموزشی، انگیزشی) و … به عنوان بستر پخش محتوا و زیرساخت توزیع محتوا قابل دسترسی است. تلفن همراه یا در خانه در تلویزیون .

کاربران لنز نیز می توانند با مراجعه به قسمت “لنز کلاب” نتایج مسابقات را پیش بینی کنند و با کسب امتیاز بیشتر از جوایزی که لنز در قرعه کشی ماهانه برای آنها در نظر گرفته است بهره مند شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا