اخبار اقتصاد ایران

پخش زنده لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ از لنز ایرانسل :: ایران تحلیل

لنز ایرانسل لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۴ که با حضور تیم ملی والیبال ایران برگزار می شود را به صورت زنده پخش می کند.

به گزارش ایران تحلیل ، مرحله مقدماتی لیگ ملت های مردان ۲۰۲۴ از اول خرداد ۱۴۰۳ آغاز شده و ۱۶ تیم از جمله تیم ملی ایران در این مسابقات با یکدیگر رقابت می کنند. لنز ایرانسل تمامی مسابقات این مرحله از لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۴ گروه مردان را به صورت زنده پخش می کند.

هفته اول لیگ ملت های ۲۰۲۴ به میزبانی ترکیه و برزیل برگزار می شود. هفته دوم به میزبانی ژاپن و کانادا و هفته سوم در اسلوونی و فیلیپین برگزار می شود. در این مسابقات ۱۶ تیم از ایران، ایتالیا، آرژانتین، صربستان، کوبا، ژاپن، برزیل، ترکیه، بلغارستان، هلند، آلمان، فرانسه، آمریکا، کانادا، لهستان و اسلوونی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که هر تیم در هر هفته لیگ. ملت ها در چهار مسابقه به مصاف هم می روند و در نهایت برگزیدگان این مسابقات به المپیک ۲۰۲۴ راه خواهند یافت.

تیم ملی ایران در اولین دیدار خود در این لیگ جهانی با نتیجه ۳ بر ۱ مغلوب تیم صربستان شد و در دومین دیدار بامداد ۵ خرداد مقابل ایتالیا با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد. . تیم ایران نیز تا روز سوم ۱۰ مسابقه دیگر دارد تیر ۱۴۰۳ که آخرین روز این مسابقات است; در نهایت با قرار گرفتن در رده های بالای جدول مسابقات صعود خود به المپیک ۲۰۲۴ را قطعی خواهد کرد.

اپلیکیشن لنز، تلویزیون اینترنتی ایرانسل است که کاربران می توانند آن را به صورت رایگان دانلود کرده و به مجموعه ای از جدیدترین فیلم ها و سریال های ایرانی و خارجی (دوبله و با زیرنویس فارسی)، برنامه های زنده تلویزیونی، پخش زنده مسابقات ورزشی در هر زمان و مکان دسترسی داشته باشند. پخش زنده فوتبال، پخش زنده شبکه ۳ و…) پخش زنده انواع رویدادها (اعم از رویدادهای علمی، آموزشی، انگیزشی) و … به عنوان بستر پخش محتوا و زیرساخت توزیع محتوا قابل دسترسی است. تلفن همراه یا در خانه در تلویزیون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا