اخبار اقتصاد ایران

پخش زنده مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ از لنز :: ایران تحلیل

لنز ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال تلویزیون اینترنتی ایران، جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ را که با حضور تیم ملی ایران برگزار می شود، به صورت زنده پخش می کند.

به گزارش ایران تحلیل، جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ از روز جمعه بیست و دوم به میزبانی قطر برگزار می شود. دی ۱۴۰۲ با بازی افتتاحیه بین تیم های قطر و لبنان آغاز می شود لنز ایرانسل تمامی مسابقات این رویداد را به صورت زنده پخش می کند.

تیم ملی ایران نیز در گروه C این مسابقات با تیم های امارات، هنگ کنگ و فلسطین و در اولین دیدار خود در جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ یکشنبه ۲۴ همگروه است. دی ۱۴۰۲، علیه فلسطین می رود.

لنز در مسابقات جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ نیز جوایزی را برای کاربران خود در نظر گرفته است. کاربران می توانند به ازای هر ۳۰ دقیقه تماشای فوتبال، ۴۰ امتیاز کسب کنند و با افزایش امتیاز خود، در قرعه کشی جوایز پلی استیشن ۵، موبایل سامسونگ گلکسی اس ۲۱ و لا شرکت کنند. توپ لیگ ۲۰۲۲. بازدید از قسمت “لنز کلاب” و پیش بینی نتیجه جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ نیز از دیگر بخش های این جشنواره فوتبال لنز است که امتیاز کاربران و شانس کسب جوایز را برای آنها افزایش می دهد.

کاربرد لنز، تلویزیون اینترنتی ایرانسل این است که کاربران می توانند آن را به صورت رایگان و در هر زمان و مکان، به مجموعه ای از جدیدترین فیلم ها و سریال های ایرانی و خارجی (دوبله و زیرنویس فارسی)، برنامه های زنده تلویزیونی، پخش زنده مسابقات ورزشی (پخش زنده فوتبال، پخش زنده) دانلود کنند. شبکه ۳ و…) پخش زنده انواع رویدادها (اعم از رویدادهای علمی، آموزشی، انگیزشی) و… به عنوان بستر پخش محتوا و زیرساخت پخش محتوا از طریق تلفن همراه یا در منزل از تلویزیون قابل دسترسی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا