فناوری

پخش زنده مسابقات ورزشی با گزارش اختصاصی از آیگپ

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

علاقه مندان به مسابقات ورزشی به ویژه فوتبال می توانند بازی های مورد علاقه خود را به صورت زنده و با گزارش اختصاصی از ایگاپ دنبال کنند.

به گزارش روابط عمومی IGP، پخش زنده مسابقات ورزشی از طریق این پیام رسان ایرانی در اختیار کاربران قرار گرفته است و علاقه مندان به فوتبال و مسابقات مهم ورزشی می توانند بازی های مورد نظر خود را از طریق IGP تماشا کنند.

در راستای سرویس پخش زنده مسابقات ورزشی از آیگاپ، مسابقات جام ملت های آسیا نیز از طریق این پیام رسان ایرانی پوشش داده می شود.

مراسم افتتاحیه جام ملت های آسیا و همچنین دیدار تیم های ملی قطر و لبنان در روز جمعه ۲۲ دی ماه برگزار شد و علاقه مندان به فوتبال از IGP به تماشای این مراسم و بازی افتتاحیه نشستند و این برنامه مورد استقبال کاربران قرار گرفت. تیم ملی فوتبال ایران نیز امروز یکشنبه ۲۴ اولین دیدار خود در این رقابت ها را انجام داد دی ماه مقابل فلسطین. این بازی و سایر دیدارهای تیم ملی فوتبال کشورمان نیز با گزارش ویژه از پیام رسان بومی آیگپ پخش می شود.

علاقه مندان به ورزش و فوتبال می توانند با دانلود و نصب این اپلیکیشن از طریق مارکت های محلی و یا وب سایت رسمی ایگاپ (igap.net) به تماشای مسابقات ورزشی با گزارش اختصاصی بپردازند و همچنین از سایر خدمات ایگاپ استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا