ترندهای روز

پخش پویانمایی‌های ایران تحلیلاتی از تلویزیون

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

مرکز پویانمایی صبا در روزهای منتهی به ایران تحلیلات آثار متفاوت و تاثیرگذاری را در قالب انیمیشن برای پخش از شبکه های مختلف سیما آماده کرده است.

انیمیشن «ماجراهای آقای شهروندانی» به تهیه کنندگی شهرام شیرزادی در ۱۰ قسمت دو دقیقه ای و با تکنیک دوبعدی تولید شده است.

نکات اصلی این انیمیشن نحوه ایران تحلیل درست در زندگی، اهمیت ایران تحلیلات درست و آگاهانه از منظر وظیفه شهروندی، مزایای مشاوره و نقش خانواده در ایران تحلیل درست و بهتر است. استفاده از مشاور در تصمیم گیری، فریب نخوردن در فضای مجازی، تاثیر حضور مردم بر آینده جامعه. برای شما.

انیمیشن معلمان و بچه ها به تهیه کنندگی داوود حدیثی ساخته شده است. این انیمیشن در ۱۳ قسمت دو دقیقه ای با تکنیک کات اوت تهیه شده است و از نکات اصلی آن می توان به بیان شرایط یک ایران تحلیلات سالم از جمله الزامات حضور در ایران تحلیلات، فضای یک ایران تحلیلات سالم، شرایط رای دهنده سالم، شرایط یک نامزد سالم و ایران تحلیلات به عنوان یکی از اصول اساسی حفظ انسجام ملی و امنیت ملی است.

انیمیشن شکرستان به تهیه کنندگی مسعود صفوی برای مخاطبان عام، دارای ۱۳ برنامه دو دقیقه ای با موضوع ایران تحلیلات و دربرگیرنده موضوعاتی از جمله ایران تحلیلات و بحث در مورد موضوعاتی مانند نحوه تبلیغات نامزدها، بررسی عوامل موثر بر رفتار ایران تحلیلاتی مردم احترام و حفظ حرمت نامزدها بیان کننده مطالبات مردم و…

مجموعه انیمیشن های تولید شده در قالب پکیج برای پخش از شبکه های تلویزیونی آماده شده است که به تدریج پخش می شود.

«ایران تحلیل من» به تهیه کنندگی مریم گودرزی در ۲۵ قسمت چهار دقیقه ای و با تکنیک سه بعدی تولید شده است. این سریال درباره شخصیتی است که نحوه زندگی در اجتماع و خانواده را می آموزد و حق ایران تحلیل دارد و کلیپ های ایران تحلیلاتی این سریال در ۲۲ قسمت دو دقیقه ای با تکنیک سه بعدی ویژه ایران تحلیلات تهیه و تولید شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا