اخبار بورس

پدرخش و اُفت فروش برای چهارمین ماه

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامگزارش فعالیت ماهانه آذر پدرکش روی کد قرار گرفت عملکرد بسیار ضعیف این شرکت را در فصل پاییز تکمیل کرد. این شرکت در شهریور ۱۴۰۲ کاهش بسیار شدیدی در درآمد فروش ماهانه خود نسبت به مرداد ثبت کرد که در ماه های بعد قابل جبران نبود و فروش ماهانه این شرکت تقریباً در همین حد باقی ماند. اکنون با تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات به بررسی این موضوع می پردازیم.

آیا عدم ثبات فروش شرکت در بخش داخلی است یا صادرات؟

• بررسی اطلاعات فروش شرکت با تفکیک فروش صادراتی و داخلی این امر را نشان می دهد کاهش فروش در هر دو بخش وجود داشت و روند نزولی در هر دو حوزه باعث شده است که درآمدهای فروش در ماه های اخیر نسبت به ماه های اول سال ۱۴۰۲ در محدوده بسیار پایینی قرار داشته باشد.
• بررسی اطلاعات و داده های تولید و فروش برخی محصولات این امر را نشان می دهد مشکل اصلی این شرکت در ماه های اخیر عدم توانایی پدرکش در فروش محصولات در بازار بوده است در واقع در چند ماه گذشته فراز و نشیب های زیادی برای برخی از محصولات وجود داشته است. چه در بخش فروش داخلی و چه در بخش فروش صادراتی، تعداد فروش محصولات شرکت نسبت به ماه ها اردیبهشت تا مرداد کاهش یافته است
• پدرکش دارای دو گروه محصول (انواع فوم) و (انواع مشمع کفی) می باشد. در هر دو گروه شاهد نوساناتی در فروش برخی از محصولات بودیدم; اما آنچه در نوع خود جالب است این است از ماه می درخشد شهریور تا آذر هیچ فروش داخلی در بخش محصولات فوم ایجاد نشد.
• همچنین شاهد کاهش فروش این محصول در گروه کالایی (کتانی تقویم) در حوزه خانوار بودیم که به نوبه خود بر درآمد فروش این محصول تأثیر داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا