ترندهای روز

پدرم پول نداد او را کشتم

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

پزشک قانونی مشهد صبح دیروز در حین معاینه جسد مردی ۶۵ ساله با آثار ضربات شدیدی مواجه شد که در ناحیه سر و گردن محمد حسین (افغانستان) مشهود بود. در عین حال، فرضیه مجرمانه بودن ضربات مذکور زمانی قوت گرفت که چشم پزشک قانونی به عبارت «درگیری خانوادگی» که در پرونده بیمارستانی مرد ۶۵ ساله ثبت شده بود، افتاد.

طولی نکشید که دکتر مومین (پزشک قانونی) قتل مشهد را به قاضی ویژه مشهد اطلاع داد و بدین ترتیب با دستور قاضی دکتر صادق صفری تحویل جسد تا انجام معاینات نهایی به تعویق افتاد. در حالی که خود ضابط قضایی راهی اتاق کالبدشکافی پزشکی قانونی شد. و در مورد آن تحقیق کرد. فرزندان این مرد ۶۵ ساله مدعی شدند وی بر اثر سقوط روی زمین دچار حادثه شده است. اما قاضی ویژه قتل عمد با توجه به تجربه قضایی خود با بررسی سوابق بیمارستانی وی دستور رسیدگی به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ را صادر کرد زیرا ماجرای درگیری خانوادگی آنها نیز به پلیس ۱۱۰ اعلام شد. دقایقی بعد مشخص شد یکی از فرزندان «محمدحسین الف» با وی درگیر شده و جمله ای با عنوان «برادرم خانه را به هم ریخته» در مرکز فوریت های پلیسی ثبت شد.

این گونه بود که قاضی صفری به طور نامحسوس همه بچه های پیرمرد را از زیر نگاهش رد کرد و متوجه شد که یکی از فرزندانش حضور ندارد. محور سوالات تخصصی و انحرافی قاضی شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد در مورد وضعیت اجتماعی و اخلاقی پسر ۳۳ ساله نامبرده در نهایت وی را به دادسرا کشاند و بدین ترتیب تحقیقات قضایی آغاز شد. وارد مرحله جدیدی شد «صادق الف» که در تنگنای سؤالات قضایی قرار داشت، وقتی دید همه راه های منکر بسته است مجبور به اعتراف شد و گفت: با پدرم درگیر شدم و او را هل دادم و او روی زمین افتاد. . این جوان ۳۳ ساله با بیان اینکه پدرش معلول بوده و به سختی می تواند حرکت کند به قاضی ویژه قتل گفت: پدرم مدتی پیش سکته کرد و دست و پایش از حرکت ایستاد. من هم با پدرم زندگی می کردم و کارهای شخصی او را انجام می دادم، اما روز حادثه از او خواستم به من پول بدهد تا برای پسر برادرم تنقلات بخرم، اما این موضوع منجر به مشاجره من و من و او شد. هلش دادم و روی زمین افتاد.

این پسر جوان که مدعی مصرف شیشه (مواد مخدر صنعتی) بود، ادامه داد: در آن لحظه به جز من و پدرم کسی در خانه نبود. وقتی این اتفاق افتاد رفتم داخل حیاط مادرم گفت برو بیرون! من در زمان درگیری چیزی مصرف نکرده بودم! بر اساس این گزارش، با اعتراف متهم به قتل یک افغانی، وی به دستور مقام قضایی روانه زندان شد ضمن اینکه صحنه جنایت نیز با حضور قاضی ویژه قتل عمد و سرگرد مورد بررسی قرار گرفت. شکیبا (افسر پرونده). بازسازی و جزئیات حادثه را تشریح کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا